Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Miksi kannentiiviste ei palanut?
ViestiLähetetty: 21.12.2013 08:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Les Excentriques kirjoitti:
Ja jos tasaiseksi koneistetussa tiivistepinnassa on tarvetta oikaisuun, on syytä vakavasti pohtia nokkalaakerilinjan suoruutta.


Noissa CX:ssä johon tiivisteitä vaihdettiin ja kansia hiottiin, on alapuolinen nokka-akseli. Ei siellä taida pyöriviä osia kannessa olla kuin venttiilit ja keinuvivut. Ei taida se kansityyppi olla kovinkaan herkkä tykkäämään kyttyrää hieman pieleen menneestä oikaisusta, noin venttiilikoneiston osalta?

ES9JS on asia erikseen, tietysti. Nokkia on enemmän kuin tarvitaan.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Miksi kannentiiviste ei palanut?
ViestiLähetetty: 21.12.2013 09:07 

Viestit: 566
Paikkakunta: Viitasaari
Nykyisin on aika harvassa työntötankomoottoreita autoissa (OHV, "piukkokone", "nokka poskessa" jne. Näissä vähän omat säännöt.

Näissä useinmiten riittää kannen palotilojen tason (tiivistepinta) oikaisu. Koneistajilla on (pitäisi olla) tiedot siitä, mikä on kunkin kannen maksimi poikkeama tasomaisuudesta.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: