Vuosikin vaihtunut, joten hyvää jatkoa kaikille.
Jatkan tähän puolaketjuun sen verran, että nyt se hyvin satunnaisen, n. 7 kk aikana jonkun kerran esiintyneen röpötyksen syy on lopulta löytynyt. Ennätin hankkia uuden Boschin puolan ja uusia Eqyn alkup. suosituksen mukaiset tulpat. Niin mylly kävi taas vanhalla puolallakin pari kk ilman mitään ongelmia.
Viikon verran sitten käynti meni todella hankalaksi, ensimmäisen kerran vika jäi myös ns. päälle ja mylly sammui helposti jos laski kaasun ylös. Paras tapa päästä eteenpäin oli kakkosvaihde ja vähintään 3000 kierrosta. Lähin testeri löytyi Mega- autosta missä totesivat, että olen kerran heillä mittauttanut jousipalloja. Tervetuloa uudelleen.
Parin vrk kuluttua soittivat, että auton voi noutaa. Testeristä ei ollut apuja, mutta "perinteisellä menetelmällä" asentaja löysi kampiakselin asentotunnistimen johdosta vian. Johto oli hankautunut rikki paristakin kohtaa hydraulipumpun "johtosarjaan" ,olisiko ollut kuitenkin jotain metallista, kun oli melkein poikki? Uusivat sen ( anturi YKK 1920C3 n. 65 e ) ja vika hävisi laakista.
Korjasivat lisäksi pari pientä juttua mm. ABSin releen samalla ja laskua yht. 250 e. En pidä pahana, koska vähemmän ammattitaitoinen asentaja olisi käyttänyt etsintään paljon aikaa, mikä on noissa korjaamoissa hinnoissaan.
posting.php?mode=reply&f=9&t=19592#Tämmöistä tällä kertaa.