Puretaan nyt hiukan aihetta, jotta ei ihan vaan laiteta halpuuden, tai huonon hoidon syyksi kaikkea.
Tämä viimeksi tullut II korinen farmari, joka siis 2.0 bensa ja BSM porsi. Olen edelleen erittäin tyytyväinen ostokseen ja kiitos siitä olli_o:lle!
Auton historia on tämmöinen, ollut samassa perheessä uudesta saakka ja 8v edellisellä käyttäjällä. Ajettu on nyt 275tkm ja täydellinen huoltokirja 260tkm asti. Se jos olenkin saanut sen ostaa edullisesti, tuskin muutti sitä "paska kasaksi" siinä kohtaan? Hinta jääköön kuitenkin myyjän/ostajan väliseksi asiaksi, mutta sen verran kuitenkin, että pyynti oli alle 1000€ pari viikkoa nettiautossa, kunnes omistaja kyllästyi tyhjiin osto lupauksiin.
Autossa on pieni viive kaasupolkimessa, joka on sähköinen, mutta valmistajaa en tiedä ja todellisuudessa heitä ei kai niin montaa ole. Bosch, Siemens ja nämä nimethän viittaavat vahvasti saksalaiseen, mutta se ei taida kertoa vielä valmistusmaata, eli emme voi päästää sen perusteella ranskalaisia pois vastuusta.

Siinä BSM:ssä valmistaja Siemens/VDO, mutta harmiksenne siinä komeilee Citroenin ja Peugeotin logo! Pientä sähkö vikaa kuitenkin pukkasi ja mikä olisikaan ollut tämänkin C5:n kohtalo, jos ex omistaja olisi joutunut hakemaan BSM:n Citroen liikkeen tiskiltä, olisiko tuon hintaluokan autoon sen investoinut, vai paalannut?
Huomenna olen menossa hakemaan 2.2 Hdi:n II korinen farkku, jolla ajettu hiukan yli 300tkm ja hydepumppu porsinut, taas pientä sähkö vikaa ja hinta hae pois ja taitaa tuonne "myydään" osastollekin olla eilen tullut vastaava sähkö vikainen, sanoilla tarjoa edes jotain!
Olen itsekin taistellut sähkö vikaisten Mersujen kanssa ja ainoa mitä ei enää kannattanut korjata, oli R-sarjalainen, johon oli kytketty joksikin aikaa 24V, mutta aina S-sarjalainen kiinnostaa, jos se on edes 2000 luvulta?