Mistähän johtuu, että pari kuukautta kesti LHM-vuoto poissa, mutta viikonloppuna V6 Xantia oli valuttanut moottorin alle noin 40x40cm läntin LHM-nestettä. Lisäsin noin puoli litraa nestettä säiliöön ja annoin auton ruspsutella tyhjäkäynnillä samalla kun renkkasin ajokorkeuden kaikki pykälät läpi. Tuolloin ei alle vuotanut mitään mistään.
Maanantaina autolla taas ajettiin noin 40-50 kilometriä eikä kotipihaan palatessa ollut mitään merkkejä vuodoista (nestetasoa en tarkastanut, mutta moottorin alapuoli oli siisti). Tänä aamuna ajoin auton talliin ja katselin alle, ettei mistään vuoda mitään. Nyt muutaman tunnin kuluttua talliin ajosta suoraan hydrauliikkapumpun alle lattialle oli ilmestynyt pari tippaa LHM-nestettä. Tarkastin LHM-tason ja sinne sai taas lisätä noin kaksi desilitraa lientä. Käytin taas tyhjäkäynnillä ja venkslasin ajokorkeutta, mutta vuotoja vaan ei näy

.
Onko kenelläkään hyvää arvausta minne auto hävittää nesteet ja miksi se kerran oli seistessään laskenut sitä reilusti allensa? Kertauksena aiemmista viesteistä, että autoon on vaihdettu kuluvana vuonna varaajapallo sekä pumpulta varaajalle menevä putki. Pitääkö autolle kutsua korjaaja vai manaaja?

Olen uhkaillut sitä myymiselläkin, mutta siitä ei tunnu olevan apua.
