Tuolla on piirretty kuva, kun selaa alaspäin "DW10ATED ENGINE" kuvaan ja mutkaisen tapinkin kuva heti alussa [2]
DtiJ
Viestin otsikko: Re: 2.0 Hdi:n ajoitus
Lähetetty: 15.10.2015 15:06
Viestit: 218
Ota startti pois jos et muuten löydä. Sen takanahan se on.
Ja ite en saanu 8mm poranterää reikään sit mitenkään. Liian paksu. M8 pultti tai 7,5mm terä menee. Jälkimmäinen tosin tais olla väljä.
Anziman
Viestin otsikko: Re: 2.0 Hdi:n ajoitus
Lähetetty: 08.11.2015 22:37
Viestit: 4
Jes taas diiseli raksuttaa. Vauhtipyörään meni 7,5mm tappi. 8:a ei ruosteiseen reikään tosiaan saanut survottua. Pumppu oli 230tkm iässä siinä kunnossa että korjaamon jätkät ihmetteli miten auto on voinut liikkua. Uusi pumppu paikalleen, hihna takas. Jakohihnan kiristäjää saa pidettyä pienellä 1/4" hylsyvarrella ilman hylsyä. Neliö sopii just kiristimen reikään. Katsoin että ratas on kiilaurassa samalla puolella kun aloittaessa. Otin tapit irti kun en iljennyt vääntää hihnapyörän pulttia tappia vastaan ettei katkea vauhtipyörään. Väänsin 5 vaihdetta vastaan pultin 50Nm + about 60°. Kasaus ja laakista käyntiin. Kiitos neuvoista.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.