Sitikkapuoskari kirjoitti:
Keinuvivut pitää ottaa käteen notta selviää rullan välys. Äänestä paha sanoa näin lukemalla millaista on.. Polttoaineeseen hyvää lisäainetta-josko muutuuisi ääni. Viallinen suutin voi antaa pahaakin ääntä-kuin männäntappi kalisee..
Laitetaas tähän jatkoksi, kun osittain sopii tuohon mun femmaankin tuo ääni. Eli, mulla kalisee kylmänä 2,0 HDI hetken, ihan kuin männäntappi. Vedättäessä aika pahakin ääni ja häipyy kun hiukan lämpiää, kevyellä kaasulla ja paikallaan ei juurikaan äännä. 380 tkm tuli juuri täyteen.
Nyt sitten vielä tuli käynnistysongelmia yhtäkkiä, vaatii pitkän startin kylmästä. Kymmenen minuuttia Webastolla niin lähtee heti ja sammuu samantien, toisella jää käymään. Virtuaalikorjasin jo senverran että tilasin sumujen saarelta käytetyt suuttimet, ihan valistuneena arvauksena. Oliskohan toi mun kolinakin suuttimesta peräisin? Keinujen rullat vaikutti ihan ehjiltä kun kannentiivisteen vaihdoin, ja toi ääni on vaan ihan kylmässä koneessa.
Ja vielä, CRC:n injector cleaneria on ollut kahdessa tankillisessa, silloin ei vielä ollut käynnistyspulmia, nyt Würthin diesel booster tankissa kun sattui sopivasti purkki käteen. Sen lisäyksen jälkeen tuli tuo käynnistysvaiva... Kiinasta on tulossa joku diagnoosipalikka jolla ilmeisesti näkee noita paineita tms., kestänee vaan viikon pari saapua.