ihmekiitäjä 4 kirjoitti:
ihmekiitäjä 4 kirjoitti:
Omat sanomiset perustuvat faktoihin. Jos on ollut käsissä väärien öljyjen aiheuttamia tiivistevaurioita ja palstalla väitetään kirkkain silmin että polttoöljy /moottoriöljy soveltuu LHMn tilalle ? Ei pelkästään citroeneissa....vaan koneissa maailmanlaajuisesti.
Laita joku esimerkki ilman todellisuuspohjaa...kaikki kritiikki on OK. Ei taida sinun kokemusperäinen tietosi riittää.
Trukkimekaanikon ammatti OK, oma ammatti koneinsinööri lähes 30v alalla...mikä sinun oma aiheeseen liittyvä ammatti/tausta kun kysyit minun ammattiani?
Toivon sinulta faktoja vastaukseen!
Ja veikkaan että vastauksesi on XM-Hannun tasoa eli viittauksia anoppiin ymv. kun ei pysty asiasta puhumaan.
Koneenrakennuksessa öljyn viskositeetin valinnalla vaikutetaan suoraan esim hammasrattaiden tai vähemminkin kuormitettujen palikoiden käyttöikään, monien muiden kriteereiden kanssa. Kone-elimen käyttöiän voit lyhentää (ja ko automerkin maineen) lorauttamalla dieseliä hydetankkiin..
Kuten kaikki tietävät
omaa keksintöäsi;)
, ja monet ovat täälläkin todenneet,
Kuinka moni ?
sitä dieseliä vaihdetaan lhm:n tilalle vain ja ainoastaan hydrauliikkajärjestelmää puhdistettaessa,
LHM osat pestään bensalla tai LHMn tilalle laitetaan LHM-pesuaine jonka viskositeetti vastaa LHMää.
se tekee laimentamattomana pitemmän päälle hallaa pumpulle
Ja varmasti kaikille hydrauliikan metalliosille + tiivisteille
. Polttoöljy/diesel on kelpo hätävaraöljy jota saa halvalla,
Jos halpuuteen vertaa onko 20euron säästö tässä kohtaa paikallaan. Dieselin käytön jälkeen puhdistat hydrauliikan ja ostat uudet LHMt. Vai miten sinun ohjeessa sanotaan.
ja jonka saatavuus on täysin ylivoimainen muihin järjestelmään soveltuviin öjyihin verrattuna.
Mitkä on ne muut öljyt? Eikö Turussa ole lehmää:)
Se myös sekoittuu hyvin lehmään ja parantaa järjestelmän toimintaa.
Kerro millä tavalla se parantaa järjestelmän toimintaa? Millä seossuhteella? Montako tuntia / km ?
Niin, mitä jos sinä listaisit ne kaikki kamalat dieselin lhm-järjestelmään aiheuttamat viat?
Listasin tärkeimmät
Monivamma-sitikkani ovat sitä aika aina silloin tällöin nauttineet, ja mitään uusia ongelmia en ole havainnut.
Kerro km määrä ja miten usein huollettu. Voisko monivamma nimitys johtua huoltamattomuudesta:)
Päinvastoin, diesel palautti XM:n täysin kuolleen ohjaustehostimen takaisin elävien kirjoihin.
Todennäköisesti normihuollon puutetta. Tämäkö ainoa esimerkkisi , listaa toki lisää.
Ja mitä ammattiini tulee, niin minä en ole vedonnut ammattilaisuuteen
en minäkään, kerroin sitten kun kysyit, joten en näe miksi sillä olisi mitään merkitystä.
Miksipä olit kiinnostunut?
Alan insinöörin toisaalta luulisi ymmärtävän eri vaihtoehtojen sopivuutta
Kerro ihan vapaasti ne muut sopivuudet:) OIKEIN HUOLLETTUNA LHM-POHJAISET AUTOT TOIMII OK LHMllä! Jos sulla on rahaa tarpeeksi voin laskea järjestelmän lujuusopillisesti ja testata haluamillasi aineilla.
ja osaavan perustella väitteitään
Vaikkapa dieselin leimahdus piste noin 50 C, LHMn noin 100C. Kun painepuolen putki/ tiiviste vuotaa sprayna kumpiko syttyy herkemmin palamaan? Ajatteletko autoilussa esim turvallisuutta tai ohjeita mitä muille sitikkaihmisille (toki itseäsi tyhmemmille) suosittelet. Kerro Suomessa yksi korjaamo joka käyttää dieseliä LHM- järjestelmän kanssa??
, mikä taas olisi arvokas lisä keskusteluun. Onko järkevää yrittää selittää koneenrakennuksen asioita ihmiselle joka ei niitä ymmärrä? Juotko muuten dieseliä...
quote="ihmekiitäjä 4"]
Tuossa julkisesti toteat että valehtelen. Perustele.
En muuten todennut, kunhan vahvasti epäilin öljyväitteidesi paikkansapitävyyttä, mutta antaa olla, luetun ymmärtäminen selvästi ei ole vahvin lajisi. Älä nyt puhu itseäsi enempää pussiin.
Miksi käyttää jotain muuta kuin LHMää? Tai LDSn tilalla jotain muuta

nortti huuleen ja vastatuuleen...