Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 3/3 [ 52 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Xantia- harmia
ViestiLähetetty: 21.05.2009 18:08 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Öljypumpun säätömännän jousen päät olivat viistot. Siitä männän vastakkaisten kulmien kulumat. Myös jousi ollut "makkaralla" jäljistä päätellen. Mahdoinko tehdä oikein, kun oikaisin jousen päät kohtisuoriksi.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia- harmia
ViestiLähetetty: 24.05.2009 22:08 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
ealab kirjoitti:
Havaintoja avatusta moottorista: Kampuran ketjurattaassa kulumajäljet vinosti toispuoleiset. Ilmeisesti pumpun ratas ei ollut linjassa kampuran rattaan kanssa. Pumpun kanteen pumpun ensiörattaan pääty on syönyt spoorit. Ei pahat? Syytä, vai seurausta? Säätömännästä kuva ö- paine- osiossa.

Ilmiöt liittynevät jollain tavalla voiteluun. Koska kaikissa alumiiniliukupinnoissa on sanomista. Öljynä ollut Castrolin Magnatec. Edellinen öljynvaihto ok, öljynä Total Quartz.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 52 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: