Wesa kirjoitti:
Tuo xantiaan loppupään malleihin tehty evoluutio jolla poistetaan regulaattorin pääkaran juuttumiset on todella merkittävä parannus hydractiven toimintaan. Kaikilla on varmaan kokemuksia siitä että jousitus on parhaimmillaan aivan loistava mutta valitettavan usein harmillisen kova.
Joskus kirjoittelin ongelmastani:
Taas sama vika, josta kirjoittelin johonkin muuhun ketjuun n. vuosi sitten, toistui tänään. Kesken hitaan ruuhka-ajon taas vasen takajousitus kolahtelee tarpeettomana, koska oikea puoli kantaa koko kuorman.
Liittyykö tuo samaan asiaan?
Hienoa, että paneudut hydrauliikan ominaisuuksiin ihan perustasolta lähtien. Itse en tunne komponenttien rakenteita, mutta äkkiä arvellen...

Voisiko millään karan lisäporauksilla päästä samaan tulokseen ? Vaikkapa 1 mm:n lisäkanava voisi muutamassa sekunnissa vapauttaa paine-erosta johtuvan jumituksen...