Kontaktipinnat on jo käyty läpi ja ne on juotettu uusiksi jokaisen mittarin alta. Niinkuin Laakeri tuossa jo mainitsi on II koppaisen mittaristo erilainen.
Viisarin siirtyminen itsekseen johtui tosiaan tuosta villistä hyppelystä startatessa (hakkasi laidasta laitaan jolloin viisari siirtyi akselin ympärillä). Nyt ei viisari hievahda lainkaan startatessa kun laitoin uuden akun ja putsasin akunkengät ja maadoituspisteen. Ja jotta joku ei luulisi, että vanha akku saattoi olla ihan hyvä, niin ei ollut, koska niinä muutamana päivänä kun oli pakkasta ei auto käynnistynyt ilman lisävirtaa.
Liian tiukkaankaan tuota viisaria ei kannata painaa sillä silloin se saattaa alkaa jumittamaan mittaritauluun niinkuin kävi tuossa toissapäivänä ekalla kokeilulla ja todennäköisesti tuo bensamittarin jumittelu johtui tuosta samasta syystä.
Alkuperäinen nopeusmittarin ongelma saattoi kylläkin johtua noista huonoista juotoskohdista mittarin jousikuormitteisten kynsien alla. Slloinhan autossa oli nopeutta valmiina jopa 80km/h vaikka auto ei hievahtanutkaan.
Loistavia vinkkejä saa kyllä tältäkin foorumilta jotka hyödyttävät tällaista "tee se itse" miestä.
Nickroen kirjoitti:
oiskohan hyvä jos ne nopeus ja kiekkamittarin kontaktipinnit putsaisi ja lämppärin/tankin messinkiruuvit käyttäs irti, putsaisi ja kiristäs paikoilleen..ainaki I koppasessa
tepsi tämä.