Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Hydractive II diagnostiikka.
ViestiLähetetty: 02.01.2012 21:25 

Viestit: 91
Paikkakunta: Loppi
Onkos tähän millaiset mahdollisuudet ? Vanhemmassa oli ne yksipiuhaiset testiliittimet, tässä ei ainakaan äkkiseltään sellaisia siellä sähkölaatikossa näkynyt. Ei nyt ole ihan varmuutta onko vikaa vai vaan huonot pallot, mutta voisihan sitä ihan uteliaisuuttaan lukea koodit.
Tietysti jos sulakkeen nyhtää pois, niin jousitus kovaksi jää ? Siis XM -95
Netistä on melkoinen määrä ohjeita löytynyt, muttei tähän sopivaa. Vakionopeudensäädön sielunelämä kiinnostaa myös.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hydractive II diagnostiikka.
ViestiLähetetty: 03.01.2012 13:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 235
Paikkakunta: Lempäälä
Y4 pitäisi löytyä rattiakselin vasemmalta puolelta 30-pinninen liitin johon diagnostiikkaliittimet on kerätty.
http://oto.to/schematy/ecupins/7.png
Mikäs moottori autossa on? 2.5td:n vakkari on moottoriecussa, se tarvitsee vain on/off kytkimen kojelautaan ja viiksen rattitolppaan.



-07 C4 Picasso
-04 Xsara Picasso "Moottorimuna"
Ex:
-02 C5 Break 2.0
-02 Xsara Picasso 2.0 HDI
-92 XM V6 Break
-96 XM 2,5 td Break
-89 XM 2.0i Berline
-00 Xantia Break Exclusive
-98 Xantia Break Business
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hydractive II diagnostiikka.
ViestiLähetetty: 04.01.2012 10:13 

Viestit: 91
Paikkakunta: Loppi
No siellähän se, täytyy koittaa askarrella koodit ulos. Tuo V6 eli nopeudensäädin on alipainetoiminen, eikä toimi.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: