Aattelin ajella -86 Visalla talven etsien inspiraatiota SM remppaan muttamuttamutta kuinkas kävikään... Laitoin kulkimen mittarivalot,pakoputken ja takavalot kondikseen ja ryhdyin öljynvaihtoon, helppo homma eiks niin.-vanhat öljyt ulos ja uudet tilalle. Suodattimen irrotettuani se lorotteli onnellisesti sisältönsä koneen päälle ym. koloihin josta sitä on paha putsata pois.***kele. Uusi suodatin paikalleen ja ööliä koneeseen huohottimen aukosta(isoin reikä mitä löysin), no rattiin öljyä kaadettuani totesin et näähän valuu maahan v***u s****na. Eihän sitä kautta öljyä mene kun ohuena naruna eli alkukommelluste jälkeen öljyn valuttelu kesti ainakin 5 minuuttia. Homma suoritettu onnellisesti? Ja KissanV***t. Enääpä tää kuljin ei lähdekkään käyntiin... Bensaa tulee siis vian täytyy olla kipinäpuolessa eiks jee. Pikku tutkomisen jälkeen todettu et tulpat on pimeenä mut mopon tulpalla löytyy kipinä. Tulppakauppaan Marsmars,uudet tulpat paikalleen ja pikku hipaisu avaimeen niin johan taas pörisee nätisti. Onnellinen loppuko? Paskanmarjat, pörinää kesti noin 2 minuuttia ja kone sammui eikä herää enää... Nyt mätänettiin hakemaan sytytysyksikköä(20€) ja uusi yritys eli jatkoa seuraa... Onko tämmönen luokiteltavissa viaksi vai onko kyseessä ominaisuus??? PS. Tämä tulee omakustannushintaan myyntiin kun saan sen kuntoon.
|