Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XM:n Diravin säätäminen jäykemmäksi
ViestiLähetetty: 25.04.2009 19:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 996
Paikkakunta: Nokia

Profiili WWW
Onnistuukos XM:n Diravin säätäminen jäykemmäksi millään konstilla? Siis, että keskitysvoimakkuus kasvaisi vähän nopsemmin. Vähän kaipaisin jäykempää ohjausta moottoritievauhdeissa.



// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM:n Diravin säätäminen jäykemmäksi
ViestiLähetetty: 26.04.2009 02:18 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1723
Paikkakunta: Parainen
Onkos siinä kuvernöörin (vai mikä se muovipallukka nyt olikaan nimeltään) toiminnassa toivomisen varaa? Huomasin cx farkussa saman
ilmiön, motarinopeudessa on vähän mikroautotunnelmat, kun ohjaus on niin pahuksen kevyt. Täytyy ensin tarkistaa, että se vaijeri
on kunnolla kiinni vaihdeaskissa ja jos on, niin vaihtaa koko mollukka. Tietty voisi laittaa painemittarin siihen putkeen, joka menee
sille keskitysvoimaa säätävälle sylinterille. Josko paine pienenee vauhdin lisääntyessä. Näkee sen kuvernöörin toiminnan siitä. Voihan se
vaijerikin tietysti olla tiensä päässä. Tai jotain p niinkuin likaa siinä keskipakoissäätimessä. Ota tästäkin nyt sitten selvää.



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: