Ohjauskulmien säätö on tietysti kätevintä teettää paikassa missä on mittalaitteet mutta kun luonne on sellainen ja harrastus kiehtoo niin voihan tuon itsekin tehdä. Aurauksen tai harituksen säätöön on keppiä, ongenvapaa ja siimaa tarjolla mutta huomasin Clasulla olevan myynnissä laservaakoja hintaan 9,95 /kpl ja niissä oli vielä magneettijalka niin eikun kokeilemaan. Kaksi ostin ja laitoin n. metrin päähän eteen kummallekin puolelle autoa ja mittaus edestä ja takaa että valonsäde pysyy linjassa, sitten mittaukset etu- ja takapyörien keskeltä niin homma oli siinä. Tähän meni kymmenen minuuttia ja kun noissa rakennusvaaoissa valonsäde on viuhkamainen niin on tosi helppo mitata lattiasta tai vaikka puolen metrin korkeudelta

.
Noissa vehkeissä valo leviää viiden metrin matkalla n. 3 milliseksi. Säätöjen jälkeen on näppärä käydä pyörayttämässä lenkki ja ajaa takaisin 'penkkiin' tarkistamaan tilanne. Mielestäni aika hyvään tulokseen pääsi tuolla virityksellä niin etu kuin takapyörinen osalta.