citroen for ever kirjoitti:
Eskere oikeassa, käynnistämätön auto ja kylmäpussi peilin alle(pakasteita esim) ja kone käyntiin webasto lähtee käyntiin, jos ehjä. Moottorin lämpöanturi ei riitä, jos ulkolämpö yli +3. Ulkoilman lämpö määrittä ensisijaisen käynnistymisen ja moottorin lämpö vain opastaa tehontarvetta ja sammumista, sammuu yli 70 ja käynnistyy uudelleen alle 60 moottorin lämmöllä.
Jahas, aina oppii jotain uutta.
On muuten typerä tuo automaatin sammutus lämpötila, eikös sen kuitenkin pitäisi olla lähempänä 80 astetta että oltaisiin normaaleissa moottorin käyntilämmöissä. Kellokytkimellä päälle pakotettu webasto pitää lämmön 80 kohdalla jatkuvasti, tuo automaattiasento on miulla katkaistu pois käytöstä webaston turhan kulumisen estämiseksi (=samasta syystä pimeänä oleva lämpömittarikaan sivupeilissä ei haittaa käyttöä).