Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: c5 2 koppa, säteilylämmittimen asennus, apua!
ViestiLähetetty: 05.02.2012 19:13 

Viestit: 215
Eli tarkoitus asentaa säteilylämmitin kakkos kopan c5:een. Miltä kohtaa vien apparin jalkatilaan sisähääroituksen panssarikaapelin?



C5 break 2.0AT -05
ex xantia ´99 exclusive break
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c5 2 koppa, säteilylämmittimen asennus, apua!
ViestiLähetetty: 05.02.2012 19:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1590
Paikkakunta: Lappeenranta
Olikos C5:ssä oikeanpuoleiselle rattiakselille valmis läpivienti rintapellissä/lattiassa? Jos on, niin siitähän saa näppärästi. C4:ssä ainakin on. Oma muisti ei jaksa kantaa sinne asti, vaikka sitä apparin lattiamattoa on kyllä tullut nosteltua joskus...



C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c5 2 koppa, säteilylämmittimen asennus, apua!
ViestiLähetetty: 10.04.2012 13:18 

Viestit: 215
Uppia.

Jos jollain olisi kuvaa konehuoneen puolelta sisälämppärille menevän piuhan läpivientikohdasta, voisitte laittaa tänne taikka sähköpostiin: jjsj(ät)luukku.com. En löydä älyllistä paikkaa ominpäiten :)



C5 break 2.0AT -05
ex xantia ´99 exclusive break
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c5 2 koppa, säteilylämmittimen asennus, apua!
ViestiLähetetty: 10.04.2012 21:30 

Viestit: 179
Joni2402 kirjoitti:
Uppia.

Jos jollain olisi kuvaa konehuoneen puolelta sisälämppärille menevän piuhan läpivientikohdasta, voisitte laittaa tänne taikka sähköpostiin: jjsj(ät)luukku.com. En löydä älyllistä paikkaa ominpäiten :)


Tälläisen sepustuksen joskus tallentanu koneelle. Muistaakseni naapurifoorumilta
" "Omastani -06 bensasta löytyi tulipellistä läpivienti, jossa oli kumitulppa.
Irroitin hanskalokeron ja äänieristeet jalkatilasta. Tulpan näkee,
kun katsoo konehuoneen edessä seisoessaan vasempaan reunaan aika yläkulmaan,
sinne pallon suuntaan.
Tai vastaavasti kun könyää hantin jalkatilaan pääedellä
ja katsoo hanskalokeron irroituksen jälkeen oikeaan yläreunaan kojetaulun alla.

Sieltä se piuha meni melko mukavasti läpi kabiinin puolelle. Tein kumiin reiän,
työsnin piuhan läpi ja laitoin lopuksi vielä autosilikonia tiivistysaineeksi.
Pistorasian ruuvasin kiinni hantin jalkatilassa oikean reunan (penkillä istuen siis oikealla) muovipaneeliin.
Kannattaa sen verran katsoa, ettei takana ole mitään johdotuksia.

Aika helppo homma, jos on edes hiukan kropaltaan mallia kuivan kesän orava...
Johtojen pituudet olivat aika tarkkaan mitoitettuja." "


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c5 2 koppa, säteilylämmittimen asennus, apua!
ViestiLähetetty: 10.04.2012 21:30 

Viestit: 179
ilkkata kirjoitti:
Joni2402 kirjoitti:
Uppia.

Jos jollain olisi kuvaa konehuoneen puolelta sisälämppärille menevän piuhan läpivientikohdasta, voisitte laittaa tänne taikka sähköpostiin: jjsj(ät)luukku.com. En löydä älyllistä paikkaa ominpäiten :)


Tälläisen sepustuksen joskus tallentanu koneelle. Muistaakseni naapurifoorumilta


" "Omastani -06 bensasta löytyi tulipellistä läpivienti, jossa oli kumitulppa.
Irroitin hanskalokeron ja äänieristeet jalkatilasta. Tulpan näkee,
kun katsoo konehuoneen edessä seisoessaan vasempaan reunaan aika yläkulmaan,
sinne pallon suuntaan.
Tai vastaavasti kun könyää hantin jalkatilaan pääedellä
ja katsoo hanskalokeron irroituksen jälkeen oikeaan yläreunaan kojetaulun alla.

Sieltä se piuha meni melko mukavasti läpi kabiinin puolelle. Tein kumiin reiän,
työsnin piuhan läpi ja laitoin lopuksi vielä autosilikonia tiivistysaineeksi.
Pistorasian ruuvasin kiinni hantin jalkatilassa oikean reunan (penkillä istuen siis oikealla) muovipaneeliin.
Kannattaa sen verran katsoa, ettei takana ole mitään johdotuksia.

Aika helppo homma, jos on edes hiukan kropaltaan mallia kuivan kesän orava...
Johtojen pituudet olivat aika tarkkaan mitoitettuja." "


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c5 2 koppa, säteilylämmittimen asennus, apua!
ViestiLähetetty: 10.04.2012 22:47 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Ja kun asennat sen säteilylämmittimen, niin varmista että pinnat ovat sileitä kuin vauvan pylly. Näin lämpö siirtyy parhaiten. Ja väliin se piitahna varmistamaan lämmönsiirtoa!



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: