onkohan muilla ollut ongelmia takaluukun ikkunan kanssa. Huollossa ilmoittivat että olisi sähkökaapeli jostain päin poikki ja oli sika hintainen kaapeli että annoin olla, auto on -07 c5. Onko kukaan tutkinut mistä kohtaa nuo kaapelit yleensä katkeaa.
Teuski
Viestin otsikko: Re: takaluukun ikkuna ongelma
Lähetetty: 08.05.2012 09:28
Eikös noista hajoa ne mikrokytkimet yleensä? Se ei kai ole kallis, mutta suurin osa tuntuu olevan ihan tyytyväisiä kun se ikkuna ei vaan aukea
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Tapsa 63
Lähetetty: 08.05.2012 09:58
Ohjaus tulee ja menee mikrokytkimeltä takalasin foliolle josta johto irti,näin minulla oli ei saanut juotettua kiinni,tein mekaanisen avauksen narulla lukolta Norjan krone jossa reikä narun päähän,toimi hyvin..
Oldis
Lähetetty: 08.05.2012 12:56
meilllä takaikkuna aukes viime keväänä ihan itsekseen, kaksi kertaa, sen jälkeen on pysynyt kiinni, minusta aivan turha vauste koko ikkunan aukeaminen.
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
XmTd94
Lähetetty: 08.05.2012 15:23
Googlella löytyy ohjeet kuvineen pdf-tiedostona hakusanoilla: opening rear window repair Citroen C5 break. Itse en korjannut kun se kuulemma pompsahtelee sateella itsestään auki. Laitoin narulenkin, josta sen lasin saa tarvittaessa avattua. Ei ole kyllä kertaakaan tarvinnut....
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.