Vaihdoin juuri omaani pumpun. Romikselta 420tkm vähemmän pumpannut pumppu ohjausyksikköineen tilalle, numerosarjat täsmäsi (ja on kuulemma täsmättävä) prikulleen. Ei tarvinnut ohjelmointia tms. Kannattaa avata sähkömoottorin koppa ja puhaltaa hiilipölyt pois jos pumppu on pumpannut jo satojatuhansia.
Asennuksen jälkeen säiliöön uudet LDS-öljyt ja 0.5 bar painetta (eikä yhtään enempää, tuommoinen kantikas loota ei paljoa painetta kestä) ja jumppaamaan ylös alas. Öljyä pitää lisätä pariin otteeseen heti alussa. (minä tuijotin jotain vanhaa p..ska-rantua säiliön kyljessä ja ihmettelin kun ei nouse vaikka öljyä näyttää olevan...

)
Ennen vanhan pumpun irroitusta kannattaa varmistua että järjestelmä on paineeton. Minä päästin paineet LDS:n kera pitkin konehuonetta kun irroitin ensimmäisen paineputken pumpulta. Paine ei poistunutkaan kuten Xm:ssä, auto alas ja minuutin tyhjäkäynti...