Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Releen syynäys
ViestiLähetetty: 01.08.2012 15:41 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Yleisiä konsteja: Kun rele irrallaan:
Vetääkö rele; releen liikkuva osa, ankkuri napsahtaa käämimagneettiin kiinni. Koskettimet: Tarvittaisiin vastusmittari (yleismittari). Kun rele vetäneenä, mitataan yhdistävien koskettimien vastus, po. samaa luokkaa, kuin mittajohdot oikosuljettuina, toistettuna monta kertaa. Jos releessä vaihtokosketin, mitataan päästäneenä yhdistävä kosketin samoin. Tarkistetaan koskettimet, että ei olisi kovin palaneet. Jos ovat niin antaa olla sinällään, ilman mitään suihkutteluja, tai sitten kosketinpinnat hiottava sileiksi alkuperäinen profiili säilyttäen, lopuksi vielä pinnan kiillotus, vaikka jollain sileällä, pyöreäksi kuluneella meisselillä, ja vielä pintojen putsaus; jarrukliineriä paperisuikaleeseen, sitä koskettimien väliin pyyhkien, koskettimet yhdessä. Vielä uusi mittaus. Myös samoin releen rakonastan, ankkurin ja magneetin väli, putsaus. Näin tehden homma ei uutta häpeä, tai sitten laittaa uuden.
"Näin sain yksinkertaisesta asiasta kirjoitettu paljon".


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 1 viesti ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: