Sitruunapatonki.fi
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/

ES9J4 V6 kone, puolat
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=9&t=12718
Sivu 1/1

Kirjoittaja:  Cikatti [ 26.09.2012 00:41 ]
Viestin otsikko:  ES9J4 V6 kone, puolat

Mikäs noiden kesto on ollut? Huono, surkea vai hirveä? Näkyy olevan idioottimaisessa paikassakin ja ovat hukkakipinäpuolia koska niitä on 3 kpl.

Kirjoittaja:  Cikatti [ 26.09.2012 09:12 ]
Viestin otsikko:  Re: ES9J4 V6 kone, puolat

Niin, konehan siis on Xantian V6...

Kirjoittaja:  Igor [ 26.09.2012 11:25 ]
Viestin otsikko:  Re: ES9J4 V6 kone, puolat

Ei niitä ainakaan sen kolmen vuoden aikana (165-228tkm) mitä omallani ajelin tarvinnut uusia...

Kirjoittaja:  INikki [ 26.09.2012 17:44 ]
Viestin otsikko:  Re: ES9J4 V6 kone, puolat

Melko harvinaista noiden hajoaminen taitaa olla ja se on yksi paketti missä on ne kaikki kolme puolaa.
Mitä tarkoitit että on idioottimaisessa paikassa? Ei paljoa paremmin voisi olla tyrkyllä siinä moottorin päällä.

Kirjoittaja:  Cikatti [ 26.09.2012 18:04 ]
Viestin otsikko:  Re: ES9J4 V6 kone, puolat

:oops: ai, helppo, ok. No tutkitaan kun keriiitään. Mua varoitettiin että joutuu ottamaan imusarjankin irti... Juu se on kolmen setti.
Onko tuo satsi suoraan sen muovikannen alla?
Niin pahoittelut, lähestyin vähän itse idioottimaisesti asiaa sillä en ole koskaan nähnyt livenä tuota puolasettiä koneen päällä. Varmistetaans vielä, onko kaksi kolmen settiä vain yksi kolmen setti hukkakipinällä?

Kirjoittaja:  Cikatti [ 26.09.2012 18:30 ]
Viestin otsikko:  Re: ES9J4 V6 kone, puolat

Vastaan itselleni kuitenkin, löytyi tuo:
http://www.citroenkerho.fi/xantia/pdf/t ... 0ES9J4.pdf

Kyllä tämä näköjään vaati imusarjan irroituksen jos taaemmat tulpat vaihtaa? Ja siis juu, puolat ovat hukkakipinät ja helpossa paikassa koska ovat etukannessa, siis puola suoraan etutulpissa ja johdot lähtee takatulpille. Ei huono ollenkaan :D

Kirjoittaja:  Pekkax [ 26.09.2012 19:57 ]
Viestin otsikko:  Re: ES9J4 V6 kone, puolat

Tulppien vaihtoa varten joutuu ottamaan imusarjan ja samalla menee imusarjan tiiviste vaihtoon, mutta puola on etummaisen lohkon päällä eikä sen vaihtoon tarvi irrottaa kuin se muovisuojus koneen päältä ja muutama ruuvi puolalta.
Ja mitä kestoon tulee, itsellä meni rikki puola jossain 300tkm kohdilla ja uudestaan 50tkm jälkeen eli 350tkm. Puola oli vissiin heikko kun ei kestänyt tuon kauempaa. Motonetistä hain sen... 166€ muistaakseni.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/