Ole hyvä vaan..
Omassa Activassakin oli tuossa vivustossa väljää, se keskimmäinen kolmiosainen jousikuormitteinen vipu oli hieman jumiutunut ja tämä oli syönyt siihen liittyvien tankojen akselien reiät väljiksi. Väljyyden seurauksena auto haki keskiasentoaan, eli kallisteli vasemmalta oikealle paikalla käydessään. Ajossa tätä ei niinkään huomannut.
Tuo tämä vivusto ei ole tehty purettavaksi ja sitä ei saa varaosanakaan kuin kokonaisena, eli keskivipu + molemmat sivutangot, siksi hiukan maksaa.
Purin vivuston autosta pois ja käsistään kätevä kaveri korjasi sen. Eli ekaksi porattiin niitatut akselit auki ja akselien venyneet reiät isommiksi. Uudet akselitapit saatiin vajaakierteisestä kuusiokoloruuvista lyhentämällä. Kannat rälläköitiin matalammiksi että vipu mahtuu toimimaan. Hitsillä toiseen päähän aluslevy, jotta pysyy kassassa. Tällä säästin sen parisataa euroa, mutta aikaa tietysti meni joitain tunteja suunnitteluun ja rakenteluun. Mutta hyvä tuli, ehkä parempi kuin alkuperäinen
Takaisin laittaessa pitää säätää tankojen pituudet sopiviksi ja entrata niin ettei auto ole kallellaan kumpaankaan suuntaan. Vivuissa on sellaiset vanttiruuvit, joilla tämä hoidetaan.
Tuo keskimmäinen vipu on tehty jousikuormitteiseksi siksi, että on jokin paikka joka joustaa kun molempien puolien säätövivut lyovät sisään.