itse venttiili-osassa ei ole mitään kumi-osia, vain tiukka sovitus, karan päissä on kumilautas-tiivisteet, ja sitten "kurasuojat vielä niiden päällä, yleensä näkyvä lika on näiden päädyissa olevien kumien väleissä.
Itse purin hökötyksen yksiin osiin, ja pesin ne ultraäänipesurissa... sitten LHM:ää tai muuta ohutta mineraaliöljyä osiin, ja kasaus.
Citikka galleriassa kuvia aiheesta:
http://www.citikka.info/gallery/var/alb ... 1321385906ja (omasta mielestäni) LHM:n vaihto parikertaa ei vielä riitä putsaamaan järjestelmää, kun sinne kerääntyy ajan kanssa tauhkaa, omassa CX:ssä vaihdoin LHM:ät kerta vuoteen vuoden välein, ja vasta 5vaihtokerran päästä alkoi olla kirkkaan vihreää, vaikka välissä käytin cleaneriakin järjeselmässä. alumiinista ja muistakin järjestelmän materiaaleista irtoaa kokoajan kaikenlaista hapettumaa ja muuta, lisäksi LHM säiliön hengittäessä sinne menee ilman mukana kosteutta, joka tiivistyy järjestelmässä...
Korkeus-säädinhän on sama ainakin GS/GSA/CX/XM ja todennäköisesti BX:ssä, Xanttiassa, D-malleissa ja SM:ssäkin on käytetty samaa, ainoa ero on karan päässä olevan pienen pallonivelen kiinnityksessä, lähinnä mihinpäin se sojottaa karan päässä.