Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: X2 ja imo- ja pakosarjojen irroitus
ViestiLähetetty: 26.02.2013 21:59 

Viestit: 107
Kansiremontti pysähtyi tältä päivältä siihen, että pakosarjan yläkiinnnityspultit ovat vielä hakusessa. Missä järjestyksessä kannattaa edetä: imusarjassa takapuolella oleva lämmitysputkiston metalliosan irroitus ensin (servicen räjäytyskuvassa tätä osaa ei näy ollenkaan, löytyvätkö sen kiinnityspultit yläkautta?), sitten imusarja (löytyvätkö kiinnityspultit yläkautta ?) ja jos imusarja lähtee, niin sittenkö pakosarjan yläpultit löytyvät? Vai mitenkä tämä ranskalaisten käsittämätön viritelmä puretaan?


Liitteet:
X2 imusarja.jpg
X2 imusarja.jpg [ 65.31 KiB | Katsottu 3082 kertaa ]

Pegeot 607 2.2 HDI -01
Ex: 2x 407 V6 autom -04, Alfa Romeo 159 -09 1,9 JtdmA, Xantia V6-97 ja 2.0 HDI -00, XM 2,1 TD-97 sekä lukuisia muita Peugeoteja
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: X2 ja imo- ja pakosarjojen irroitus
ViestiLähetetty: 27.02.2013 09:47 

Viestit: 107
Kyseessä siis vm -99/00 2.0 HDI.



Pegeot 607 2.2 HDI -01
Ex: 2x 407 V6 autom -04, Alfa Romeo 159 -09 1,9 JtdmA, Xantia V6-97 ja 2.0 HDI -00, XM 2,1 TD-97 sekä lukuisia muita Peugeoteja
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: X2 ja imo- ja pakosarjojen irroitus
ViestiLähetetty: 27.02.2013 23:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4073
Paikkakunta: Eteläkärki
Benoit kirjoitti:
Vai mitenkä tämä ranskalaisten käsittämätön viritelmä puretaan?
Samaa pähkäilin joskus itsekin. Alkoi vaikuttaa siltä, että nopein tapa saattaisi jopa olla pudottaa koko etukelkka moottoreineen alas... :shock: Niin se aikanaan ainakin on koottu.

Haynes tarjoaa sittenkin ensin pakosarjan ja sitten vasta imusarjan irrottamista. Ja pitäisi onnistua ilman moottorin irrottamista.



"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: X2 ja imo- ja pakosarjojen irroitus
ViestiLähetetty: 28.02.2013 00:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Tuo on ilmeisesti pakopuolelta niin paljon bensakoneista ahtaampi, ettei saa koko kantta nostettua pois sarjoja irrottamatta?



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: X2 ja imo- ja pakosarjojen irroitus
ViestiLähetetty: 09.03.2013 09:37 

Viestit: 10
NEUVOJA TARTTIS:
kYSEESSÄ C4 1.6 HDI V2007.
aJETTU 170000 KM. mOOTTORI VATKAA TYHJÄKÄYNILLÄ EPÄILYS, ETTÄ KAKSOIS VAUHTIPYÖRÄ ON SÖKÖ.
LÖYTYISKÖ KUVIA TUKKEUTUNEESTA IMUSARJASTASEN VOISI PUHDISTAA KAIKETI SAMANTIEEN.
Benoit kirjoitti:
Kansiremontti pysähtyi tältä päivältä siihen, että pakosarjan yläkiinnnityspultit ovat vielä hakusessa. Missä järjestyksessä kannattaa edetä: imusarjassa takapuolella oleva lämmitysputkiston metalliosan irroitus ensin (servicen räjäytyskuvassa tätä osaa ei näy ollenkaan, löytyvätkö sen kiinnityspultit yläkautta?), sitten imusarja (löytyvätkö kiinnityspultit yläkautta ?) ja jos imusarja lähtee, niin sittenkö pakosarjan yläpultit löytyvät? Vai mitenkä tämä ranskalaisten käsittämätön viritelmä puretaan?


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: