Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XUDin kannen vesitilat
ViestiLähetetty: 08.03.2013 13:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 852
Paikkakunta: VT 2

Profiili WWW
Mahtaisikohan XUDin kannesta saada porattua venttiilien ohjureiden tilalle reilun 30 mm reiät läpi asti niin, että vedet pysyy sisällä?



Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XUDin kannen vesitilat
ViestiLähetetty: 08.03.2013 13:46 

Viestit: 330
Kokeile?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XUDin kannen vesitilat
ViestiLähetetty: 08.03.2013 13:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 852
Paikkakunta: VT 2

Profiili WWW
Voi vielä kokeiluksi mennäkin. Ei vaan ole tässä päässä kakkostietä yhtään kantta kokeiltavaksi ja tekisi mieli jatkaa idean kehittelyä saman tien.



Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XUDin kannen vesitilat
ViestiLähetetty: 08.03.2013 14:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2202
Paikkakunta: Laukaa
Xud:n kansi irrallaan löytyy jos on tarvetta.



Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XUDin kannen vesitilat
ViestiLähetetty: 08.03.2013 14:38 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1654
Paikkakunta: Lappeenranta
rmattila kirjoitti:
Mahtaisikohan XUDin kannesta saada porattua venttiilien ohjureiden tilalle reilun 30 mm reiät läpi asti niin, että vedet pysyy sisällä?

Kompuraako rakennat? Paljonkohan lienee alkuperäisen ohjurin ulkohalkaisija, siitä varmaan muutaman millin voisi vielä kasvattaa mutta tuo 30 mm kuulostaa kyllä jo paljolta.



Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XUDin kannen vesitilat
ViestiLähetetty: 08.03.2013 16:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 852
Paikkakunta: VT 2

Profiili WWW
Kompura mielessä, juu. Toinen vaihtoehto voisi olla työstää pesä sylinterin puolelta vain muutaman sentin syvyyteen ja asentaa takaiskut sylinterin puolelta. Pitää keväämmällä ottaa tuo jakohihnavaurioinen auki ihmeteltäväksi.



Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XUDin kannen vesitilat
ViestiLähetetty: 09.03.2013 00:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2644
Paikkakunta: Päijät-Häme
Anteeksi yksinkertaisuuteni mutta mikset hyödynnä alkuperäisiä kanavia? Itselläkin ollut mielessä tehdä kompura noin, mutta venttiilien ajoituksia en ole miettinyt sen enempiä joten valottaisitko vähän ideaasi?



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XUDin kannen vesitilat
ViestiLähetetty: 09.03.2013 10:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 852
Paikkakunta: VT 2

Profiili WWW
Koneen omilla venttiileillä tarvittaisiin räätälöity nokka-akseli, helpommalla pääsee kun pistää läppätakaiskut tilalle. Jos vaan mahtuu asentamaan.



Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  

cron