Kysellääs täältä jos joku osaisi yksilöidä vikaa tarkemmin, patongin ja foorumin antipöllöketjut on kyllä jo selailtu mutta löytyy niin paljon kaikkea että pää menee pyörälle

Potilas on siis 250tkm ajettu 2002 2.0 C5 break automaatti. Kylmänä käynnistäessä näin -10...+5 keleillä käy sen puolisen minuuttia nätisti, sitten alkaa takeltelemaan ja sattaa sammua. Sammumisen jälkeen käynnistyy vähän vaikeasti mutta käynnistyy kuitenkin. Jos heti lähtee liikkeelle voi vielä kilsan päässä olevassa risteyksessäkin sammahtaa mutta sen jälkeen käy jo nätisti.
Sammumisen jälkeen saattaa tulla Antipollution Fault ja tänä aamuna tuli myös Catalytic Converter Fault.
Tarkoitus olisi vaihtaa tulpat, ilmansuodatin ja 0w-öljyt ja kylkeen Motonetistä LiquiMoly hydraulinostinlisää. Jos noi ei auta niin sitten alkaakin pähkäily.
Jossain mainittiin että tuo huono käynti alkaisi toisioilmapumpun lopettaessa pumppaamisen. Mikäköhän siinä silloin voisi mättää? Joku anturi?
Vikakoodit varmaan kannattais vilkaista, josko täältäpäin löytyis sopivaa laitetta? Tai sitten huollossa kun pitää käydä AL4 softa päivittämässä...