Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 12 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Radion koodi numero hukassaa ????
ViestiLähetetty: 13.04.2013 08:01 

Huomenta arvoisat patonkilaiset , Tapsan vinkistä laitan tänne tiedustelun että miten saisi ration toimimaan kun koodi on hukassa.
Auto on Citroen Xantia 1,8 i 16v vm 1999 ja ajettu 131000km oli aika hilijanen matka ajella Lahesta 500km Temmekselle ja kuunnella nastarenkaiden rapinaa, toivottavasti apu löytys tähän ongelmaan ja saatas humppakone toimimaan..

Poissa

Viestin otsikko: Re: Radion koodi numero hukassaa ????
ViestiLähetetty: 13.04.2013 10:02 

Koetappa täältä.
http://www.radio-code.lt/radio-citroen

Poissa

ViestiLähetetty: 13.04.2013 12:43 

Minäkin kokeilin ihan piruuttani tuota linkkiä, radion se tunnistaa, muttei pysty rekisteröitymään sivulle ei sitten millään. Rekisteröityminen on näköjään ehto että saat koodin. Salasana on aina virheellinen vaikka kirjoittaisit olevasi itse Vljadimiri Pjuutin. Se kirurgin kaveri, yön susista.

Poissa

ViestiLähetetty: 13.04.2013 14:16 

viewtopic.php?f=9&t=12060&p=137887&hilit=radiokoodi#p137887

Ketjussa on kerrottu kuinka koodin pystynee itsekin laskemaan.

Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa

ViestiLähetetty: 13.04.2013 15:12 

No palaan vielä aiheeseen, koska ei millään tuossa ketjussa esitetyn ohjeen mukaan tule oikea koodi mun radiolle joka on 94 vm xantian alkuperäinen peli. Minulla on kyllä oikea koodi jemmassa, mutta haluaisin todistaa itselleni, että tuollainen laskutapa kertoo oikean koodin, jos vaikka joku varastaisi mun aarteen ja sitten soittaisi poppia täysillä Tapio Rautavaaraa c kasetilta kuunnellen.

Jos joku selvittää tuolla metodilla oikean koodin mun radioon, niin rusinapulla kaffeet saa på toorin kera.
Ja radion c nr on 7 642 775 394 laita mulle oikea koodi ja olet tienannut rusinapullakaffet paikalliseen esson baariin.

Todisteena, voin laittaa kuvan jossa oikea koodi on tussilla kirjoitettuna radion kanteen.

Poissa

ViestiLähetetty: 13.04.2013 17:39 
Käyttäjän avatar

idefix kirjoitti:
No palaan vielä aiheeseen, koska ei millään tuossa ketjussa esitetyn ohjeen mukaan tule oikea koodi mun radiolle joka on 94 vm xantian alkuperäinen peli.

Johtunee siitä että sinulla ei ole Clarion vaan Blaupunkt.

Poissa

ViestiLähetetty: 13.04.2013 18:08 
Käyttäjän avatar

Jeps. Ykköskorisen jenkkakone on Blaukkarin valmiste. Sille on oma algoritminsa, jota en ole tutkinut, kun ei ole ollut enää tarvetta.

Tuo laskentatapa toimii vain kakkoskorisen Clarioniin, jonka sarjanumero alkaa C700000...

"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa

ViestiLähetetty: 13.04.2013 18:51 

Joo totta puhut, blaukkari on peli. Muttei vissiin ollut alunperin puhetta mikä soitin on oltava.
No kuitenkin, koska ratkaisit melkein ongelman, niin tarjoan essolla kaffeet, rusinapullan joudut itse ostamaan, koska vaatimukset oli esitetty hieman epäselvästi.
Millä essolla tavataan ?

Poissa

ViestiLähetetty: 13.04.2013 20:40 
Käyttäjän avatar

idefix kirjoitti:
Joo totta puhut, blaukkari on peli. Muttei vissiin ollut alunperin puhetta mikä soitin on oltava.
No kuitenkin, koska ratkaisit melkein ongelman, niin tarjoan essolla kaffeet, rusinapullan joudut itse ostamaan, koska vaatimukset oli esitetty hieman epäselvästi.
Millä essolla tavataan ?
Kyllä se siinä Clarion linkatun ketjun viestissäni mainitaan. ;-)
svc kirjoitti:
Näyttääpi noiden vanhempien Clarioneiden koodi löytyvän tuosta C7-alkuisesta numerosarjasta. Otetaan numerosarjan neljä viimeistä numeroa...
Blaupunktin koodi lasketaan siitä BP-alkuisesta numerosarjasta

Essot aikaa olla Suomessa aika vähissä. Taitaa lähimmät löytyä tuolta ison veden takaa. :-)

Poissa

ViestiLähetetty: 14.04.2013 09:12 

No esso ko esso, mitäs väliä sillä sitten on jos onkin vähän pidemmällä. :) Blaukkariin vaan ei tunnu täsmäävän sama kaava.

BP2775P1822800 Blaupunkt Herkke GMBH Portugali

Poissa

ViestiLähetetty: 14.04.2013 10:16 
Käyttäjän avatar

Citroen on käyttänyt Blaupunkteissa kolmea algoritmia. BP-alkuisesta koodista tarvitaan kymmenen numeroa ilman kirjainta:
BP2775P1822800-> 7751822800
Koodi on laskurin mukaan joku näistä:
2874, 0874 tai 0174

Laskuri löytyy googlaamalla "bpcodecalc.exe"

Poissa

ViestiLähetetty: 14.04.2013 10:29 

svc kirjoitti:
Citroen on käyttänyt Blaupunkteissa kolmea algoritmia. BP-alkuisesta koodista tarvitaan kymmenen numeroa ilman kirjainta:
BP2775P1822800-> 7751822800
Koodi on laskurin mukaan joku näistä:
2874, 0874 tai 0174

Laskuri löytyy googlaamalla "bpcodecalc.exe"

Kyllä olet tismalleen oikeassa. Noista heti ensimmäinen on se oikea koodi, nyt vissiin sitten joudun ostamaan sen rusinapullankin :? Toivottavasti tästä keskustelusta on apuja monille jotka pähkäilevät kadonneiden koodien kanssa.
Onko nyt sitte nii, että essolla tavataan?

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 12 viestiä ]