Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Vaadi vaihdettu osa
ViestiLähetetty: 17.04.2013 22:07 

Tere

Multa putosi monikiilahihna C5 2.0 onneksi pihalle. En silloin pystynyt sitä korjaamaan joten vein sen korjaamolle. Hihna paikalleen ja huomio että remmin kiristin-
kela on rikki. Ei kelan laakeri vaan itse kela liikkui sivusuunnassa. kysyin voiko kyseessä olla joidenkin ao pulttien löysyys niin vastattiin ettei.
Hankin uuden ja kun menin autoa hakemaan oli auto nätisti pihalla ja kun kysyin vaihdettua osaa minut ohjattiin paikalle jossa oli paljon ko rikkinäisiä kiristimiä. ja
selitettiin Nyt harmittaa kunnen pyytänyt heti aluksi säilyttämään vaihdetua osaa niin olis saanut kattoa mikä siinä oli niin rikki vai oliko kelapultti(?) vain löystynyt.

Poissa

Viestin otsikko: Re: Vaadi vaihdettu osa
ViestiLähetetty: 18.04.2013 07:19 
Käyttäjän avatar

Enpä ole kuullut, että se itse rulla liikkuisi mihinkään. Sen olen nähnyt ihan omin silmin, että kyseinen muovinen rulla kuluu niin, että se ohjaa hihnan pois itsensä päältä.

C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa

Viestin otsikko: Re: Vaadi vaihdettu osa
ViestiLähetetty: 18.04.2013 09:20 

Ne pultit ei itsekseen aukea ne on lukitteella lukittu rulla kuluu ja laakeri komppaan tuiskua ja omaa kokemusta.

C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]