Löytyiskö Pk-seudulta apua aloittelijan 2004 c3:n koodaukseen? Tarvetta olisi toimivalle kaapelille, jos jollain on ylimääräinen nurkissa niin mielelläni ostaisin pois. Lainauskin kävisi hyvin tai konsultointi/koodaus apu.
Tarkoitus olisi saada ulkoisen cd-boxin olemassaolo kerrottua radiolle (line-in olisi optimi, mutta tämän olemassaolo on ainakin minulle arvoitus).
Tämä liittyy mun 1,5 euron Bluetooth projektiin, jossa yritän saada ulkoisen äänilähteen toimimaan perus clarion (PU-2471A-G) radiossa (itse toteutettu BT/mp3 vempele joka tulisi aux-in paikkaan radion taakse). CD-boxia laite ei suostu käyttämään (e.g nappi ei soitinta valitse) joka johtuu joko a) vääristä kytkennöistä b) siitä että auto luulee ettei boxia ole. Kytkennät 4 kertaa tarkistaneena, kallistun siihen suuntaan että lexiaa pitäisi autolle näyttää. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte että cd-boxit yms. pitäisi heittämällä, niin tsekkaan johdotuksen vielä kerran (tallin nurkassa oli blaupunktin cd-vaihtaja joka vaatii adapterin, jonka itse kyhäsin).
Liitteet: |

Screen Shot 2019-11-02 at 19.47.06.png [ 106.67 KiB | Katsottu 2993 kertaa ]
|
|