kun painelet vaikka etulokasuojaista ja toinen kulma joustaa vähän ja toinen ei ollenkaan ei se mikä ei jousta ni pallo on puhki.
eli molemmat vaihtoon, tai jos muuten vaan yhtä jäykiä niin pallot tiensä päässä..
lhm:ssäkin jos paljon vettä ni kovalla pakkasella hetken aika jäykkää nouseminen ym ym = vaihtoon
vetokoukunpäästä voi kokeilla nopeasti perän jouston,jos jäykkä kanssa ni palloista paineet vähissä joten takakin pallot loppu.
varaaja pallohan vaan sananmukaisesti varaa painetta jos jotain yllättävää sattuu.. ei vaikutusta jousitukseen..
hyvä kyllä olla varaajapallonkin kunnossa ni pumppu ei joudu niin koville..
näillä pitäs päästä aika pitkälle..
ps.jos leima ei edessä ja ei välitä taikamatto fiiliksestä ni voi vähän jäykemmälläkin jousituksella toki ajella..
