Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: BX 16 valven jakopään kiristys.
ViestiLähetetty: 31.08.2013 20:28 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2821

Profiili ICQ
Eli tuossa jakopäätä tekemässä. Tuollaista jännitysmittaria vai mikä lie ei ole.
Niin miten kireelle tuo hihna kandee laittaa?
Muistan joskus kuulleeni et jos etusormi/peukalo otteella tuo hihna ei käänny 90 astetta se on ok. Ja mittaus/testi kohta ollee sama kuin mittarilla?
Muuta ihmeellistä tuossa vaihdossa ei olle? Helpommalle tuo ainakin tuntuu kuin xu7jp4:ssa :roll:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX 16 valven jakopään kiristys.
ViestiLähetetty: 31.08.2013 22:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1128
Ajoitustappien kanssa pitäisi laittaa. Ja kiristimiä käännetään vastapäivään. Kiristys, pyöräytys pari kierrosta ja testaus meneekö tapit paikalleen ilman ahdistusta. Kun kampuran tappi on kohdallaan, voi nokkapyörien reikien sijainnista päätellä kiristinrullien kääntötarvetta ja suuntaa (kiristys/löysäys). Helpompikin tuo voisi olla. Itse olen tupannut jättämään liian löysälle. Kotelo rupesi resoinoimaan ja kiristin sitten uudestaan ja resonointi hävisi.



BX 1.9 Gti 16V, BX 1.6 Gti, Xantia 1.6i SX berline, C5 2.0 SX Break, Berlingo 1.6 Multispace
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: