Laita reilusti ruosteenirroitussprayta niihin korkeudensäätimiin edessä ja takana vielä ennen lumia. Ja mielellään useampana päivänä. Jos ei lähde jumpalla liikkumaan muutamassa päivässä, niin auto pukeille ja lisää liotusta säätimiin, linnunluut irti ja voimalla liikuttelemaan sitä jumiutunutta mekanismia reilun liotuksen kera. Kun saat mekanismin liikkumaan, niin laita jotain suhteellisen juoksevaa, mutta tarttuvaa öljyä siihen. Ja kertaalleen jumiutuneen mekanismin säännöllinen puhdistus, jumppa ja öljyäminen on ainoa tapa saada se pysymään vetreänä.
Aina kun vaihdat renkaita, öljyjä tai muuten vaan nostat autoa ylös, niin laita niihin säätimiin öljyä. Öljyämättöminä ne ruostuu yhdeksi palaksi ja uusi mekanismi taakse maksaa marmoritiskillä n. 250 euroa

. Etupään säätimen hintaa en onneksi ole joutunut selvittämään.