Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 26.10.2013 23:09 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Heps. Henkisesti valmistaudun huomiseen päivään ja kysäisen samalla menovinkit pariin aiheeseen: etupenkkien irroitus; muistaakseni kiskot ovat kuusiokoloruuveilla kiinni korissa. Kysymys: sijaitseeko kiinnityspiste alapuolella siten että sinne mahtuu rälläkkä väliin?

Koetaulun irroitus tbo2, elikkä uudempi versio. Löytyisikö räjäytyskuvaa tai menovinkkejä?

Vielä bonus: pystyykö cx ruiskuboksia lukemaan/säätämään jollain saatavana olevalla kiinalaisella tamacothilla?



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 27.10.2013 17:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Jakkarat oli t40 torxilla. Eipä ollut hylsyä matkassa joten ensi kertaan. Näyttä ruuvit sijoittuvan siten että ne pystyy poraamaan kun eivät aukea.

Koetauluun ja boxin testaamiseen saa edelleen antaa vinkkejä :)



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 27.10.2013 23:55 

Viestit: 352
Keotaulu lähtee helposti. Ensin kupera kansi pois. Avaa ruuvit lipan alta ja satelliittien alta, ristipäällä. Muistaakseni mittarin alareunassa oli pari ristipäätä, jotka pitää avata, ennen kuin yrittää nostaa mittaristoa ylös. Muuten se menee rikki, ennen kuin kerkeää kissaa sanoa.
Satelliittien irroittamiseksi avaat kuskiin päin näkyvät ruuvit.
Korjatkoon joku virheet, jos muistin väärin.
Penkin kuusiokoloruuvit on yleensä ruostuneet jumiin ja vastapuoli lähtee pyörimään mukana, ainakin se viimenen.



" Pessimisti on vain huonosti informoitu optimisti"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 28.10.2013 00:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
sitikan vanki kirjoitti:
Keotaulu lähtee helposti. Ensin kupera kansi pois. Avaa ruuvit lipan alta ja satelliittien alta, ristipäällä. Muistaakseni mittarin alareunassa oli pari ristipäätä, jotka pitää avata, ennen kuin yrittää nostaa mittaristoa ylös. Muuten se menee rikki, ennen kuin kerkeää kissaa sanoa.
Satelliittien irroittamiseksi avaat kuskiin päin näkyvät ruuvit.
Korjatkoon joku virheet, jos muistin väärin.
Penkin kuusiokoloruuvit on yleensä ruostuneet jumiin ja vastapuoli lähtee pyörimään mukana, ainakin se viimenen.


Juu, arvelen ja muistelen että penkit tarviivat hiukan suostuttelua. Veikkaan kuitenkin että poraamalla tulee vähiten jälkiä. Purkuauto on nyt maastoparkissa ja se asettaa haasteensa alta päin tapahtuvalle paloittelulle.

Mulla on siis tarkoitus irroittaa myös se tuulilasin alla oleva tiski mittariston lisäksi miksikä sitä nyt sitten sanoisi. Tiskin vaihto lähinnä siksi että uuden mallin keskikonsoli ei istu vanhaan.

Meinasin tehdä turbo 12 mallin eli tbo 1 tbo 2 sisustuksella.pysyy sitten hyvänä alkuperäiset kalusteet siltä varalta että joku muu joskus laitteen entisöi. Mulla on ollu joskus musta peltipuskuri tbo2 sisustalla, joten tekele tulee näiltä osin olemaan kulttuurihistoriallisessa mielessä museoauto.

Onko alumiiniin mitään ihme-eliksiiriä, jolla jumiruuvit saisi helpottamaan? Tämä liittyy peilin pikkuruuvien avaamiseen. Minkähän ihmeen takia jalustan ruuvi on sijoitettu yläpuolelle? Sielä on vähiten tilaa ja ruuvi saa parhaiten vettä osakseen.

Toisesta peilistä oli jalka poikki. Sen sainkin pyöritettyä helposti putkitongeilla pakettina. Tässä toisessa, joka on kokonainen, ei sama temppu onnistu, sillä muovikaulusta ei ehjästä saa pois välistä.

Peilinjalan korjasin joskus menestyksellisesti ns kemiallisella metallilla. Jalka on siis semmoinen kolmihaarainen ja ohut alumiinivalu, melko heppoinen virkaansa.


Viimeksi muokannut jean-michel päivämäärä 28.10.2013 00:29, muokattu yhteensä 1 kerran


"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 28.10.2013 00:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1719
Paikkakunta: Korpilahti
tuossa edellähän kuvattiin mittariston irroitus 8-) mittariston "pohja" on parilla m8 pultilla / mutterilla kiinni ratti-akselin päällä...

jos koko kojelaudan, siis se, jossa on lämmityslaitteeen kanavat ym. kiinni, niin se on koriin pultattu vielä 4:llä pultilla / mutterilla, päimmäiset löytyy sulakerasian kautta sen yläpuolelta m6 mutteri , samoin hanskalokeron sivusta, taisin ottaa ensin koko lokeron irti. sitten 2 kpl. konehuoneen puolelta, varapyörän takaa ja lämmityslaitteen ilmanoton takaa, taisi joutua ottamaan tuulilasin pyyhinkoneistonkin pois tieltä... ja ratti-akselinkin taisi otattaa irti., tietty keskikonsoli tarttee purkaa pois.

olikohan vielä keskikonsolinkin puolella m6 mutterit, siis samalla tasolla kuin hanskalokeron ja sulakerasiankin sivuilla olevat... sitten kannattaa vielä ottaa kojelaudan päissä olevat tuuletusritilät pois (lähtee vetämällä, jousipinteillä kiinni) ettei siellä ole kanssa m6 mutterit...



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 28.10.2013 00:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Mites ton rattiakselin saa helpoiten purettua? Tarkoitus oli että tekniikan purku odottaisi kevättä ja vain sisusta purkaantuisi homehtumasta, mutta näköjään tämä lähtee taas käsistä :)



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 28.10.2013 00:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1719
Paikkakunta: Korpilahti
kun pääset tähän vaiheeseen:

Liitteet:
100_1642-2.jpg
100_1642-2.jpg [ 114.86 KiB | Katsottu 12006 kertaa ]


(lisää kuvia: http://www.citikka.info/gallery/Users/cxtb2/UA/100_1645 )

niin 4 kpl kiinnitysmuttereita löytyy ratti-akselin yläpuolelta / sivuilta, sitten pitää tietty irroittaa venttiilipöydästä hydeputket konehuonenn puolelta, ja ristinivel samoin.



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 28.10.2013 18:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
kun kerran olet päättäny tärvellä sen CX:n niin ota ihmeessä ohjauksen konrolliyksikkö +itse hammastanko+steering covernor talteen. niille tulee vielä kysyntää ja lorota se hammastanko mahdollisimmna tyhjäksi vetisestä LHM:stä ja täytä se jollakin mineraaliöljyllä . sitten säilyy. niitä ei enää löydy.
se konrolli on kiinni neljällä 13mm kannalla olevalla pultilla . ovat varsin helposti löydettäviä ja irrotettavia . irrota kuitenkin konehuoneen puolelta kaikki putket ja pari letkua +se erikoinen nivel hukkamatta sitä. se konrolli tulee cabiinin puolelta ulos ratteineen. .


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 28.10.2013 18:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
olitkin itse kertonu jo nuo. on kyllä härkin näköistä . käy sääliksi.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 28.10.2013 19:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
kokemjne kirjoitti:
kun kerran olet päättäny tärvellä sen CX:n niin ota ihmeessä ohjauksen konrolliyksikkö +itse hammastanko+steering covernor talteen.

niille tulee vielä kysyntää ja lorota se hammastanko mahdollisimmna tyhjäksi vetisestä LHM:stä ja täytä se jollakin mineraaliöljyllä.



Kontrolli yksikkö ja steering covernor sijaitsevat missä? Tarkoitus on arkistoida kaikki sähkövehkeet ja tekniikka. Alustasta varmaan säästyy etupään ripustukset ja ehkä takatukivarret. Auto on melko rapea ja ruotsin kilvissä sekä osin purettu, joten tästä on hyvä jatkaa.

Jos poikkean hydekaupassa, niin mitä tulppakokoja sitä kannattaisi ottaa matkaan? Jos vaikka tulppaisi osat samaa vauhtia kun raksii putkia irti, niin saattavat pysyä puhtaampana.

Lhm kerännee siis nestettä. Jos täytän vehkeet mineraaliöljyllä, niin piisaako valutus kun tulee tarve, vai pitääkö oikein huuhtoa? Mikäpäs olisi sopivin laatu?



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 28.10.2013 20:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
maasturisti kirjoitti:
kokemjne kirjoitti:
kun kerran olet päättäny tärvellä sen CX:n niin ota ihmeessä ohjauksen konrolliyksikkö +itse hammastanko+steering covernor talteen.

niille tulee vielä kysyntää ja lorota se hammastanko mahdollisimmna tyhjäksi vetisestä LHM:stä ja täytä se jollakin mineraaliöljyllä.



Kontrolli yksikkö ja steering covernor sijaitsevat missä?

Ohjauspylväs, hauskasti sijoitettu hydrauliikkapalikat ohjaamon puolelle. Steerig governor on taas konehuoneessa, valkoinen pallomainen osa minne menee pari hydrauliputkea ja letkua sekä nopeusmittarin vaijeri...



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 28.10.2013 20:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Kiitokset vinkeistä. Tällä hetkellä 120 km erottaa auton ja työmiehen, joten ehtii suunnitella ennen kun ryhtyy toimeen. (ja hiukan aina **taa jos ei satu kaikki vehkeet reissulle mukaan)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 30.10.2013 14:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Vahingossa löysin tommoisen.

Nyt ei tarvi niin usein kysyä.

http://www.scribd.com/doc/86555388/Citr ... nge-Part04


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 30.10.2013 20:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2644
Paikkakunta: Päijät-Häme
kokemjne kirjoitti:
ota ihmeessä ohjauksen konrolliyksikkö +itse hammastanko+steering covernor talteen. niille tulee vielä kysyntää


Joo mulla olis kysyntää. Mutta ei oo menossa CX:ään, vaan pitäis hydraulinen ohjaus rakennella. Siihen ei tarvinne kuvernööriä kun on tarkoitus pitää tehostus koko ajan täysillä? Eli hammastanko ja kontrolliyksikkö piisais?



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 31.10.2013 11:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Edukas osakauppa. Diravi ei maksa käytettynä edes kahta tonnia.

http://cx-basis.de/eshop/index.php?cPat ... bfc3087ef3



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 31.10.2013 12:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Öh, ei selviä kahdella tonnillakaan... jos katsoit tarkemmin niin käytetyllä ohajauspylväällä ja raidetangollakin hinta on liki 3 tonnia :lol:
Pelkkä uus diravi raidetanko 2000 eur.

Cable guy, mulla olis yksi rattipylväsyksikkö, eikun kaksi... toinen irti ja toinen kiinni romussa.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 31.10.2013 12:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 624
Paikkakunta: espoo
mun mielestä käytetty /kunnostettu diravi maksaa tuolla Basiksessa 773,50E. nuo kalliimmat on uutta tavaraa. kolmisen vuotta sitten tuollaisen käytetyn yhden vuoden takuulla tilasin, hinta oli silloin 430,- eikä valittamista. Jos uudempien autojen osiin vertaa niin ei noi oo pahoja edes. Ja Cx:ään jos johonkin kannattaa rahansa upottaa muutenkin :D



GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017

Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 31.10.2013 12:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
korjauspalat oli aika kalliita, tai ainakin ne joita jossain vaiheessa saattaisin tarvita.
Farkun takakylki oli rapiat 1100 eur/kpl.

Onko menovinkkiä peltikaupasta?



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 07.11.2013 09:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Homma jatkuu: moottorin irroitus:

Muistaakseni homma meni niin että:

Nokkapelti pois, jäähdytin ja letkut sekä johdot ja vaijerit pois.
Vaihdevivut pois
Alapallonivelet auki, vetarin mutterit auki, kiinnikkeet auki ja humpsista, kone on ylhäällä.

Aika kultaa muistot jne, valistaisiko joku viimeksi tehneistä, mitkä oleelliset kohdat jäivät pois.



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 07.11.2013 10:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1719
Paikkakunta: Korpilahti
vaihdelaatikon öljyn mittatikku pois. pakoputki taisi sisältyä "letkuihin" samoin hyde-putket? ja vaijereihin se diravin/nopeusmittarin vaijereiden alapäässä oleva "jakovaihteisto"... 8-)



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 10.11.2013 02:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Kahdeksantena päivänä ransakalisinsinööri muisti että siinä olisi pitänyt olla vielä vetoakselit.

Aika kultaa muistot. Muistin että se on paha rasti mutta että noin paha. Onko menovinkkejä 1. Pannan aukaisuun ja etenkin 2. Kiristämiseen. 1 kohdassa ei oikeastaan haittaa vaikka menisi poikki.

Huomion arvoista on että ainakin purkuu tapahtuu kenttäoloissa. Pitää vielä hioa taktiikkaa, varmaan neljännen kohdalla alkaa jo sujua.



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 18.11.2013 01:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Koneen irroituksesta kertauksena että

- öljynsuodatin kannattaa irroittaa
- kone on kiinni kolmalla tyynyllä, joiden irroittaminen helpottaa nostoa: vaihdelaatikon päässä, repsikan puolella koneen alla ja pakosarjan liitosputken laipan tietämissä. Pulttipyssy näissä hyväksi, ovat kenkkumaisissa paikoissa.

Pakosarja kannattaisi irroittaa, mutta jos on laiska,niin piisaa että ottaa turbon päästä ja hukkaportilta putket poikki.Jomma käy yllättävän helposti oikean työkalun kanssa. Eli mutterit ovat 10 mm"tiheäkantaisia" eli ei 6 vaan 12 sakaraiset mutterit.

Laatikon päältä kannattaa tosiaan irroittaa mittatikun lisäksi nopeusmittarin kamat, menevät muuten rikki.

Siinäpä nuo. Jatkokysymys: miten vaihteiston vivusto on kiinni?



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 02.12.2013 11:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Ja siirrytään välitilaan:

Vaihteiston siirtovivuston irroitus:

Edestä vivusto kiinni laatikossa yhdystangoilla, jotka lähtevät pyöräyttämällä.
Takaa vivusto kiinni kepissä 5 mm pultilla.

Mutta mitenkäs se siitä välistä on kiinni?



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 02.12.2013 21:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1723
Paikkakunta: Parainen
Etukelkan poikkipalkin alapintaan on pultattu liikesuunnan kääntävä palikka.



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx paloittelua
ViestiLähetetty: 08.12.2013 10:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Irroittelin tänään vivut.

Vaihdekepin jälkeen on yhdystanko, joka menee kumihaitarin läpi konehuoneeseen. Tankoon on liitetty etummaisen vivun pallonivel ja se on pultattu kuskin puoleisen vivun välityssysteemiin.

Toi kääntösysteemin ja vaihdekepin yhdystanko on koneen puolelta liitetty haitarikumiin tangon haarukassa olevan kumilenksun avulla joka siis on osa sitä haitarikumia. Kumi siis pitää saada pois, jotta tangon saisi kabiiniin. Tanko ei mahdu koneen puolelle, ellei irroita moottoria ja raidetankoa. Jos vaihdevivustoa remontoi, niin tuo yhdystanko kannattanee jättää paikalleen ja vaihtaa kuluvat osat molemmista päistä, sillä tuon haitarikumin irroittaminen ehjänä on hankalaa ja epäonnistumiselle on paljon mahdollisuuksia.



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: