Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
Xantian hydeputkien uusiminen http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=9&t=17618 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | puuparta [ 22.03.2014 13:01 ] | ||
Viestin otsikko: | Re: Xantian hydeputkien uusiminen | ||
Laitetaan komeudesta vielä sivukuvakin uudella postauksella kun en enää ehtinyt tuota aloitusta editoida. Peltilätkä näkyy noiden etualalla olevien mahdollista pakkoirroitusta varten valmiiksi crc:llä liukastettujen ylös nousevien pillien takana,,,
|
Kirjoittaja: | puuparta [ 22.03.2014 15:49 ] | ||
Viestin otsikko: | Re: Xantian hydeputkien uusiminen | ||
Murjottu peltilätkässä kiinniolevien muovikiinnikkeiden tapit lätkästä läpi, jonka jälkeen sain vempuloitua koko mestarillisen metallityön taidonnäytteen pois tieltä. Homma siis etenee taas ![]()
|
Kirjoittaja: | catmatti [ 22.03.2014 22:07 ] |
Viestin otsikko: | Re: Xantian hydeputkien uusiminen |
Paljon kiitoksia hyvistä kuvista, itsellä sama juttu edessä tai sitten luovutus, elikkä siirto rautajousiin>>>>>! |
Kirjoittaja: | puuparta [ 22.03.2014 22:28 ] |
Viestin otsikko: | Re: Xantian hydeputkien uusiminen |
catmatti kirjoitti: Paljon kiitoksia hyvistä kuvista, itsellä sama juttu edessä tai sitten luovutus, elikkä siirto rautajousiin>>>>>! Onko sullakin edessä tuon saman eli takaa vajoamisenestoventtiililtä eteen turvallisuusventtiilille tulevan putken eli putken numero 1 vaihto ? Katsoin, että myös viereinen pitkä jarruputki eli oikean takapyörän edessä olevasta haaroituspalasta eteen asti tuleva putki numero 9 on taka-apurungon yhden muovikiinnikkeen kohdalta niin rapeassa kunnossa, että kannattaa ehdottomasti vaihtaa samalla. |
Kirjoittaja: | puuparta [ 24.03.2014 14:28 ] | |||
Viestin otsikko: | Re: Xantian hydeputkien uusiminen | |||
Niin tai siis tuo edellisessä mainitsemani jarruputki on tietysti numero 2 eikä ysi. Sen irroittamiseen alustavasti perehtyessäni törmäsin yllättäen (!!!) umpiruosteiseen kolmihaaraan putkineen. Tuossa valokuvassa siis tuo numero 2 on putki, joka sukeltaa tuon spiraalin vierestä taka-apurungon päälle. Tässähän vois tietysti käyttää samaa metodia kuin safetyvalven kanssa oli pakko eli katkoa kaikki lähtevät putket, mutta koska yksi tuosta kolmihaarasta lähtee kuljettajanpuoleisen takarenkaan lähellä olevaan yhtä rapeaan kolmihaaraan, niin sitten taas pitäis katkoa siitäkin lähtevät, jonka jälkeen noita turhaan vaihdettavia oliskin jo aika monta, kuten piirroskuvasta ilmenee (jossa siis tuo jarruputki numeroitu virheellisesti numerolla 9) ![]()
|
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |