Itse törmäsin jälleen kerran uuteen ihmetyksen aiheeseen uusiessani Xantun pitkää takaa vajoamisenestoventtiililtä eteen turvallisuusventtiilille asti tulevaa putkea. Siihen asti kaikki hyvin kun putket oli napsauteltu suojana olevasta muovirännistä irti. Tässä auttoi täällä vinkattu voiteluaineen sumutus muoviklipseihin ja tiukimpien osalta lämpöpuhallin. Sitten siihen ongelmaan. Miten putket saadaan irti kuvassa näkyvästä kallistuksenvakaajan yläkautta kiertävästä peltisestä taideteoksesta ? Putkethan ovat kiinni siinä sekä pellin takaa rintapellin puolella että pellin yläpuolella

Käsiksi ei pääse kunnolla alta, päältä eikä sivultakaan. Onko suunnitteluosastolla oikeesti ajateltu, että rutiinitoimenpiteenä noita uusittaessa nostetaan voimanlähde vaihteistoineen keulalta pois ja mahdollisesti viskataan ohjausvaihdekin läheiseen marjapuskaan, jotta saadaan tilaa putkien vaihdolle ? Tai sitten jälleen kerran olen ajanut tässä ylinopeudella niin sanottuun tyhmien tutkaan ja en vaan osaa
