Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 II webaston muutos
ViestiLähetetty: 04.01.2021 10:53 
Käyttäjän avatar

Onko kukaan perehtynyt C5II lisälämmitys Webaston sielunelämään? Tarkoitus on muuttaa se esilämmittimeksi.
Polttoainepumppu on autossa olemassa, kiertovesipumppu lisäyksessä. Tarvetta olisi saada tietoa miten ja mistä lämmittimen ohjaus (alle 6 astetta) käynnistyy ja onko mitenkään mahdollista käyttää olemassaolevaa ohjausta sisätilapuhaltimelle. Muuten menne etuvastushommiksi. Etuvastuksen ja pumpun lisäohjaus on kyllä mulle selvää, mutta voisiko käyttää originaaliohjausta. Samaten selvää on läppien ohjauksen muutos.

Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Poissa

Viestin otsikko: Re: C5 II webaston muutos
ViestiLähetetty: 04.01.2021 11:02 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Käy tutkimassa siitä Lailasta miten on kytketty, siinä on kellolla webasto ja lämmityslaitteen kytkennät.
BSM:n isoilta liittimiltä oli ainakin haaroitettu weballe johtoja.

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 04.01.2021 18:20 
Käyttäjän avatar

Alkuperäinen autolta tuleva komento webastolle on + -ohjattu, eli vaatii kellolta releen. Ainakaan mun webassa ei ollut kellon - -ohjattua pinniä kytketty. Ja tuonhan sitten viisaampi sähkäri osaa laittaa rinnan (diodilla) toimimaan alkuperäisen ohjauksen kanssa, mulla oli yritetty mutta onnistuttu kytkemään niin että jos auto oli ohjannut lämmittimen päälle, niin kun sammutti auton läksi webastolta sähköt naps (ei tehnyt normaalia jäähdytyskäyttöä). Ja jos oli kellolla laitettu webasto pöhisemään, niin auton starttaus sammutti webaston naps. Eipä sitten kovin vähän savuttanutkaan parillakymmenellä ensimmäisellä käytöllä kun purkasin edellisen asentajan viritelmät pois konetilasta ja jätin pelkän kello-ohjauksen. 2.0HDi136 -06 oli tämä kapistus.

2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa

ViestiLähetetty: 04.01.2021 20:43 
Käyttäjän avatar

Jos mitään apua, niin täällä on Webaston sähkösarja telestart vehkeillä samallaisessa autossa paikallaan ja ollut toimiva, itse Webasto myyty.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 05.01.2021 07:53 
Käyttäjän avatar

betaromeo kirjoitti:
Jos mitään apua, niin täällä on Webaston sähkösarja telestart vehkeillä samallaisessa autossa paikallaan ja ollut toimiva, itse Webasto myyty.

Kiitos tarjouksesta, mutta kello löytyy ja puhelimesta tehty tekstiviestikäynnistin. Kolmella releellä tuon saa näemmä tehtyä.

http://faq.peugeot505.info/files/29288_ ... 29a_gb.pdf

Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ]