Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 -05 2.0 Hdi ohjaustehostin
ViestiLähetetty: 12.07.2009 13:43 

Viestit: 17
Paikkakunta: Lohja
Kyseessä 255 tkm ajettu Break, toiminut kuin unelma tähän asti.
Ongelma: Helmikuussa ensimmäisen kerran ilmestyi näytölle teksti "power steering faulty" ja mittaristoon punainen stop-valo. Ohjaustehostin pois pelistä ja luonnollisesti ratin kääntäminen raskasta. Vika/oire hävisi hetken päästä tullakseen muutaman päivän päästä takaisin.
Lisäsin LDS-nestettä jonkin verran, mutta kun ei pääse näkemään mikä on oikea määrä... :roll:
Ongelma hävisi joksikin aikaa nesteen lisäyksellä, mutta nyt tullut taas takaisin. Ja tietenkin pariin otteeseen myös kadonnut ajon aikana itsekseen... 8-)

Kysymys: Poistuuko ongelma lisäämällä riittävästi LDS:ää, vai pitääkö ruveta tutkimaan tarkemmin? Mielestäni nestevuotoja ei ole, täytynee kuitenkin tutkia vielä tarkemmin.
Hyviä neuvoja, vinkkejä?



Historian havinaa: 2005 C5 II Tourer 2.0 136 Hdi Exclusive, 2003 C5 I Berline 1.8 X
Ajossa: 2009 C5 III Sedan 2.0 Confort
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 -05 2.0 Hdi ohjaustehostin
ViestiLähetetty: 14.07.2009 05:38 

Viestit: 1
Makaroonimopo kirjoitti:
Kyseessä 255 tkm ajettu Break, toiminut kuin unelma tähän asti.
Ongelma: Helmikuussa ensimmäisen kerran ilmestyi näytölle teksti "power steering faulty" ja mittaristoon punainen stop-valo. Ohjaustehostin pois pelistä ja luonnollisesti ratin kääntäminen raskasta. Vika/oire hävisi hetken päästä tullakseen muutaman päivän päästä takaisin.
Lisäsin LDS-nestettä jonkin verran, mutta kun ei pääse näkemään mikä on oikea määrä... :roll:
Ongelma hävisi joksikin aikaa nesteen lisäyksellä, mutta nyt tullut taas takaisin. Ja tietenkin pariin otteeseen myös kadonnut ajon aikana itsekseen... 8-)

Kysymys: Poistuuko ongelma lisäämällä riittävästi LDS:ää, vai pitääkö ruveta tutkimaan tarkemmin? Mielestäni nestevuotoja ei ole, täytynee kuitenkin tutkia vielä tarkemmin.
Hyviä neuvoja, vinkkejä?



Koska vaihdettu OT nesteet? Sinne tehostimeen saa menemään ilmaa jos taso ollut riittävän alhaalle ja tarvii "ilmata" ympyränuoli kulkineessani ilmasin veivaamalla suuntaan ja toiseen rattia kaverin tarkkailessa nesteen häipymistä lisäten tarvittaessa.. hyvin pelas sen jälkeen..


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: