Kiitos Jasu vastauksesta, missä oli hyvä vinkki servosta tulevaa varten. Sen akun vieren 30A kuumenevan sulakkeen olen korjannut jo pari v sitten "ikuisesti kestäväksi". Samaa vikaa on melkein kaikissa isoissa Sitikoissa ja etelässä tehdyissä autoissa puhallinsulakkeiden kanssa.
Uskottava se on: vika korjaantui kun pistin paikoilleen uuden ulkoilman lämpöanturin! Veholla olisi maksanut melkein 60 e mokomakin. Nyt oli niin, että jo katkaisemalla vanhan rikkinäisen o- puolen peiliin sijoitetun anturin johdot, lämmityslaite heräsi antamaan myös lämpöä. Anturi on helppo vaihtaa, vain 2 peilin ruuvia auki (tässä mallissa) ja sitten vanhan anturin johdot poikki ja uuden tinaus niihin.
Missään käsikirjassa ei mainita ulkoilman lämpömittarin osuutta sisäilman tuotannossa, mutta lienee niin, että kun näyttö rikkinäisellä anturilla oli 70 plussaa, niin tekniikka on rakennettu siten, että lämpöä annetaan vain jossain suhteessa ulkoilman ja sisäilman välillä. Se vilkkuminen viittasi vähän siihen, mutta olihan jo tekniikka kehittynyttä liki 20 v sitten.
posting.php?mode=reply&f=9&t=18456#