Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 vaihdelaatikon irroitus
ViestiLähetetty: 01.06.2014 11:02 

C-foorumin puolella oli hiljaista tämän suhteen, mutta mahtaisiko täältä löytyä tietäjiä...
HDI 2,0 vm-02 vaihdelaatikko pitäisi saada irti, mutta kuinka painehaarukka saadaan irti laakerista? Tiedän, että tarvitaan erikoistyökalu ja sellaisen teen itse, mutta tieto siitä, että miten työkalua käytetään, puuttuu.
Jos jollakulla on kokemusta/tietoa tästä, niin kertokaa...

Poissa

Viestin otsikko: Re: C5 vaihdelaatikon irroitus
ViestiLähetetty: 26.06.2014 00:12 

Onkohan vika kysyjässä, kysymyksen asettelussa vai itse asiassa, koska kukaan ei halua edes kommentoida, vaikka yleensä täällä saa mielipiteen asiaan kuin asiaan.

Poissa

Viestin otsikko: Re: C5 vaihdelaatikon irroitus
ViestiLähetetty: 26.06.2014 18:51 

Johtuu varmaan siitä kun siinä on vetokytkin ja painelaakeri on vapauttanut itsensä usein jo valmiiksi ja sen takia on jouduttu remonttiin.Joten se ei silloin ahista senkun repäisee laaatikon pois, joten ei tarvitse pähkaillä painelaakerin vapautusta.Haarukka ui vapaasti ja akselin kai voinee vetää pois?Olen laittanut uuden painelaakerin haarukkaan ilman akselin irrotusta.Ja kun loota on paikallaan vedetään haarukasta joko kampeamalla tai sillä eroistyökalulla vetämällä jolloin laakeri lukittuu lukkorenkaastaan asetelmaan.

Ensin oli Herbaa sitten tuli turpaan,sitten meni mukavasti muutenvaan?
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]