Ei kyllä mitään tietoa, mutta ainakin niitä on useampia väyliä, tuon linkin mukaan neljä (CAN/VAN) C5:ssa. Radio lienee ainakin eri väylää koneen ohjauksen kanssa...
jos arvata pitäisi, niin kaikkien toiset päät voisi olla BSI:ssä ja kuvasta (linkissä, alhaalla) näkee mitkä on samassa väylässä kiinni, mutta ei hajuakaan kuvastaako oikeaa järjestystä tai onko edes perinteiset passiiviset vastukset molemmissa päissä, jotka ehkä saisi mitattua yleismittarilla, eikä tietoa johtojen väristäkään, mutta yleensä nuo on kierretty johtopari, mutta on varmaan muitakin kierrettyjä pareja?
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... tech5.htmlJoku hämärä muistikuva olisi hankautumista jossain HDI-versiossa koneen johtonippuihin liittyen, pikahaulla löytyi netistä ainakin tuommoinen:
Lainaa:
had a canbus "drop out " on a C5, just like this, the wiring harness had rubbed through on the front bumper, where it goes to the power steering pump. The pump is just behind the bumper on the drivers side, and the wiring rubs nicely on it at that point.
I would suggest bumper removal (very easy) and check this wiring.
http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/v ... =3&t=40322(kunhan vielä muistaa että kuskin puoli on eri Englannissa, voi tosin olla isompiakin eroja...)
BSI (=sisätilan "sulake"boksin älyosa)
En tiedä uskaltaisiko tohon kokeilla BSI soft resettiä akkua irroittamalla vai hajoaako lopullisesti...
viewtopic.php?f=9&t=15481http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... ol_failure