Autossani (v.05 C5) on ihan perus Defa-moottorinlämmitin (ns. lohkolämmitin), mutta ei haaroitusta auton sisätiloissa sisälämmittimelle. Haluaisinkin asentaa itse siihen haaroituksen pistokkkeen sisätilanlämmittimelle.
Käsittääkseni keulalta tuleva Defan johto on kiinni itse lohkolämmittimessä, joka irtoaa (ja kiinnittyy) yksinkertaisesti) vetämällä (työntämällä). Oletan siis, että tarvitsen haarakappaleen (virallinen Defa), johon tulee keulalta tulava johto ja joka jakaantuu kahdeksi. Tämä lienee simppeliä...
ITSE KYSYMYS: Mutta mistä kohdin äpivienti sisätiloihin menevälle piuhalle? Onko jo olemassa olevaa valmista läpivientiä, vai mistä sen uskaltaa tehdä, vai pitääkö viedä tämän takia "ammattipajalle"? Myös itse sisäpistorasian kiinityspaikkasuositus sisälle voisi olla kysymyksen kohteena. (Muuten ihan vinkkinä..., Aiemmin olen huomannut, että tämän sisätilapistokkeen normaalin maadotetun töpselin, kun ovat kiinnittäneet auton sisään, niin ovat varalta katkaisseet sen kiinnitysruuveista kärjet pois ilmeisesti sähköpiuhojen tms puhkomisen varalta).
|