Ulompi murrosnivel on varmaan prässillä painettu akseliin kiinni. Eikä tunnu järjellisillä voimilla irtoavan. Booritus, vai miksi niitä pitkittäisiä uria pitäisi kutsua, poikkeaa myös hampaiden lukumäärässä ostamani murrosnivelen boorista.
Mutta vanhassa vara parempi: C 5 X7 HDI automaatissa on nyt XM 2,1 TD:n

vetari, uudella ulommalla murroksella. Ja kolkotus poissa. Mutta edelleenkin saa tarjota, jos jollakulla on oikeanlainen pitempi vetoakseli.
Se noissa akseleissa on erona, että alkuperäinen on tukilaakerista vaihteiston päähän mitattuna 11 mm pitempi, kuin Xm:n akseli, siis tasauspyörästön boorista vain 14 mm /25mm siirtää momenttia akseliin, joten tilapäisratkaisumme ei liene pitkäikäinen.

myös sisemmän murroksen laakeripyörät ovat C5:ssä 5 mm suuremmat halkaisijaltaan. Jos olisi ollut samat, olisimme käyttäneet alkuperäistä akselin sisäosaa.