Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XM:n lasinpesuri...
ViestiLähetetty: 09.01.2015 20:56 
Käyttäjän avatar

XM:n lasinpesusuuttimet sijaitsevat konepellin ja tuulilasin välissä olevan muovilärpykän alla. Mikä mahtaa olla vikana, kun muutenkin heikko suihkutus useinmiten osuu yläpuoliseen muoviin, hidastuen tietenkin, ja hyytyy lasin alareunaan. Muistanko oikein, että suuttimet ovat vielä pultattu lasin alareunalistaan?
Viime lasinvaihdon, yli 3 vuotta sitten, reunalistat ovat olleet vähän niin ja näin paikoillaan, siinäkö syy? Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Onko lasilla kuinka paljon ylimääräistä asennustilaa, voiko koko lasi reunalistoineen olla liian alhaalla, jolloin suuttimetkin ovat liian syvällä? (vai "syvältä")

Poissa

Viestin otsikko: Re: XM:n lasinpesuri...
ViestiLähetetty: 09.01.2015 22:00 

Ainakin Y3:ssa olen vian löytänyt tuloletkussa, jossa valkoinen muovinen takaiskuventtiili tukkeutunut. Sijaitsee keskellä, ennen y-kappaletta, joka jakaa pesunesteen oik-vas suuttimille.
(muovilistan alla tuulilasin alareunan edessä)

DS 4DSedan, 2CV 51KA, XM Y4 V6, XM Y4 2,5 DSL, Xantia Activa HDI, Xantia Activa 97 2L, Valmet 565, Ferguson TEF-20 Diesel
Poissa

Viestin otsikko: Re: XM:n lasinpesuri...
ViestiLähetetty: 09.01.2015 22:11 
Käyttäjän avatar

atpsailor kirjoitti:
Ainakin Y3:ssa olen vian löytänyt tuloletkussa, jossa valkoinen muovinen takaiskuventtiili tukkeutunut. Sijaitsee keskellä, ennen y-kappaletta, joka jakaa pesunesteen oik-vas suuttimille.
(muovilistan alla tuulilasin alareunan edessä)

Täytyypä huomenna tarkistaa, löytyykö minun Y3:ta vastaava nippeli.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]