On se kumma kun lämpö ei riitä kajuutassa, vaihdoin termarin 82c, epäilin mittari näyttöä, turhaan, läpät kunnossa, molemmille puolille sama haalea lämpö, noin 35c kun ulkona nollakeli, kierto ei riitä kennossa? Siitä termari kopasta lähtee lämppärille ja automaatin jäähdytys lämmönvaihtajaan, onko siinä vaihtajassa myös termari?? Se vois selittää asian, että se päästää liian aikaisin sinne kuuman kierron, vai aukeeko ne kuumaläpät sittenkin jonkun verran ja säätävät lämpötilaa jonkun anturin kautta vaikka laitan max tehon. Pitkä juttu, mutta muuten psyykille jollei tämä selviä! Ps Xantia V6 man -00 toisena autona ja sisälle tulee 74c samassa ulkolämpötilassa!!
VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
|