Jarruvalon johtoliitos on vahvan muistikuvan mukaan kuskin jalkatilassa, polkimessa sijaitsevaa jarruvalokytkintä ja siitä lähtevää piuhaa seuraamalla pitäisi löytyä. Eikä ollenkaan yllättäisi jos vika olisi polkimessa sijaitsevassa kytkimessä, aika naurettava esitys kaikkinensa...

Tuommoinen on polkimen sisältö, noissa kupari(?)levyn kontakteissa on kosketusvika yleensä majaillut. Kuvasta puuttuu toinen palautusjousi, samanlaisessa kolossa kuin kuvassa näkyvä. Tuo avautuva kärki on vakionopeussäätimelle menevä, jarrua painaessa yhteys katkeaa jolloin vakkari poistuu pelistä. Paksumpi liuska sitten on jarruvalojen katkaisijan...
Liitin on muistaakseni noin puolen metrin päässä polkimesta, ainakin kankaisen ja ehkä muovisenkin verhoilun osan sai poistaa että käsiksi pääsi...
On mulla jossain koko poljin kaikkinensa, kun vaan muistaisin missä. Saattaa olla irrallisen vaihteiston päällä, vähän peiteltynä ja puolen metrin hangen alla...
Tuo lisätty katkaisija on luultavasti pakko-ohjaus flekteille, joka katkaisee sähköisen yhteyden anturille. Itse anturi on lämpötilakatkaisija, jonka liittimen irroittamalla flektit myös huutaa täysillä, testata voi oikosulkemalla liittimestä kontaktit...