LapinUkko93 kirjoitti:
...Voisiko joku auttaa ja kertoa yksityiskohtaisesti miten sen sinne vaihtaa...
Anteeksi, kun sekaannun tähän tuntematta Xantiaa. Etkä kerro, minkälaiset paikat sinulla on vaihtotyötä tehdä. Teetkö sitä nosturilla, montulla, pihassa... No, tuo on toisarvoista, mutta ainakin BX:ssä valmistelutöiden jälkeen
käynnistä moottori ja korkeudensäätö yläasentoon. Seuraavaksi jousipallon löysäys. Yleensähän ne ovat edellisen "mestarikorjaajan" jäljiltä helvetin piukassa. Löysäyksellä tarkoitan pientä avausliikettä, vain nykäys. Sen jälkeen moottorin sammutus, korkeudensäätö ala-asentoon, paineiden poisto...
Ja kun pallon viimeksi laitat takaisin, tiiviste ensin sinne sylinteriin, ei siis pallonkaulalle, ja viimeksi pallon tiukkaus käsin. Pelkkä peukalo-/keskisormiote riittää.
Aihetta käsitelty kymmenissä viestiketjuissa aiemminkin. Hieman viitseliäisyyttä niiden löytäminen ja tutkiminen vaatii.