Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Jumpyyn alut
ViestiLähetetty: 09.05.2015 13:50 

Viestit: 109
Paikkakunta: 04300/15800
Ei ehkä kuulu tähän palstaan mutta mistä sais Jumpyyn vm -04 sopivat aluvanteet. Tuntuu että ovat kiven alla. Ja kun ei osaa ulkomailta tilata. Siis vinkkejä kaivataan :roll:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Jumpyyn alut
ViestiLähetetty: 09.05.2015 14:55 

Viestit: 1242
Tuosa olis kahdet; kesä ja talvi:

http://www.tori.fi/pirkanmaa/Alfa_Romeo ... ?ca=11&w=1

ja lisää;

http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Al ... ?ca=11&w=3

Alfan viisipulttiset käy, eli 5x98 jaolla.



Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Jumpyyn alut
ViestiLähetetty: 09.05.2015 15:30 

Viestit: 109
Paikkakunta: 04300/15800
kiitos tiedosta. Kumma kun ei ole kukaan aikaisemmin sanonut, ei edes rengasliike. Mut tästä on hyvä jatkaa. Suuri kiitos vielä :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Jumpyyn alut
ViestiLähetetty: 09.05.2015 19:27 

Viestit: 1242
Jumpy, 1.04 – >, 15, 5 x 98, 31, 58
Scudo, 1.96 – 1.04, 15, 5 x 98, 31, 58.
Evasion, 5 x 98, 28...30, 58
Peugeot 806, 15, 5 x 98, 31, 58

Alfa Romeo 75 (2.5, 3.0 V6), 5 x 98, 28...30, 58.5
Alfa Romeo - 147 (937) 2001-. Pulttijako:5x98, ET:25-41, Keskireikä:58.1

http://www.vannehaku.fi/soveltuvuus/Alfa%20Romeo/

Alfa 166:sta on ristiriitaista tietoa netissä; 5x98 ja 5 x110



Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Jumpyyn alut
ViestiLähetetty: 09.05.2015 19:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1179
Pakuvanteissa pitäisi kai ottaa kantavuuskin huomioon.
Omassani on ollut ja on edelleen aivan tavalliset alut. Kuljetan lähinnä vain terveisiä.



Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Jumpyyn alut
ViestiLähetetty: 09.05.2015 19:47 

Viestit: 1242
Olet oikeassa. Kuulemma, sintratut vanteet, eli pulverista puristetut, on hylättykin katsastuksessa. Taitavat otattaa Golfin vanteet pois Transportereista, ei ole vähään aikaan näkynyt...

Kuormitukselle on numero tai sitten se on stanssattu/valettu suoraan vanteeseen.

We just put one mark on the wheel which is 690kg iregardless of PCD (Pulttijako). Which means we tested them at 690 kg even if the required for 5x100 is only 520kg.
Most JDM wheel manufacturers tend to follow the JWL VIA handbook to the letter so they put 5x100 520kg and 5x114.3 690kg markings. I don't know if the wheel can only take 520 kg on 5x100 or they just followed the JWL guidlines in markings.
Besides, in computing for the kg/f needed for wheel testing, there is a plus 20% safety factor from whatever is marked on the wheel.

Sitten se kumma JWL-symboli. https://www.jwtc.jp/open/html/e/situmon1.html#a03



Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Jumpyyn alut
ViestiLähetetty: 10.05.2015 09:00 

Viestit: 1242
Ei ollut ihan näin helppo nakki. Kokonaispainoja löysin tällaisia; MK1 2205, MK2 2,936 kg. Noi kun jakaa neljällä, saa 551 kg ja 734kg. Tuossa yhdet Alfan vanteet, vain 530kg. http://www.beckmeister.no/userfiles/Tec ... 1_1617.pdf



Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: