Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
Jumpyyn alut http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=9&t=20881 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | koppiesko [ 09.05.2015 13:50 ] |
Viestin otsikko: | Jumpyyn alut |
Ei ehkä kuulu tähän palstaan mutta mistä sais Jumpyyn vm -04 sopivat aluvanteet. Tuntuu että ovat kiven alla. Ja kun ei osaa ulkomailta tilata. Siis vinkkejä kaivataan ![]() |
Kirjoittaja: | Sitruunaseppä [ 09.05.2015 14:55 ] |
Viestin otsikko: | Re: Jumpyyn alut |
Tuosa olis kahdet; kesä ja talvi: http://www.tori.fi/pirkanmaa/Alfa_Romeo ... ?ca=11&w=1 ja lisää; http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Al ... ?ca=11&w=3 Alfan viisipulttiset käy, eli 5x98 jaolla. |
Kirjoittaja: | koppiesko [ 09.05.2015 15:30 ] |
Viestin otsikko: | Re: Jumpyyn alut |
kiitos tiedosta. Kumma kun ei ole kukaan aikaisemmin sanonut, ei edes rengasliike. Mut tästä on hyvä jatkaa. Suuri kiitos vielä ![]() |
Kirjoittaja: | Sitruunaseppä [ 09.05.2015 19:27 ] |
Viestin otsikko: | Re: Jumpyyn alut |
Jumpy, 1.04 – >, 15, 5 x 98, 31, 58 Scudo, 1.96 – 1.04, 15, 5 x 98, 31, 58. Evasion, 5 x 98, 28...30, 58 Peugeot 806, 15, 5 x 98, 31, 58 Alfa Romeo 75 (2.5, 3.0 V6), 5 x 98, 28...30, 58.5 Alfa Romeo - 147 (937) 2001-. Pulttijako:5x98, ET:25-41, Keskireikä:58.1 http://www.vannehaku.fi/soveltuvuus/Alfa%20Romeo/ Alfa 166:sta on ristiriitaista tietoa netissä; 5x98 ja 5 x110 |
Kirjoittaja: | Aakku [ 09.05.2015 19:30 ] |
Viestin otsikko: | Re: Jumpyyn alut |
Pakuvanteissa pitäisi kai ottaa kantavuuskin huomioon. Omassani on ollut ja on edelleen aivan tavalliset alut. Kuljetan lähinnä vain terveisiä. |
Kirjoittaja: | Sitruunaseppä [ 09.05.2015 19:47 ] |
Viestin otsikko: | Re: Jumpyyn alut |
Olet oikeassa. Kuulemma, sintratut vanteet, eli pulverista puristetut, on hylättykin katsastuksessa. Taitavat otattaa Golfin vanteet pois Transportereista, ei ole vähään aikaan näkynyt... Kuormitukselle on numero tai sitten se on stanssattu/valettu suoraan vanteeseen. We just put one mark on the wheel which is 690kg iregardless of PCD (Pulttijako). Which means we tested them at 690 kg even if the required for 5x100 is only 520kg. Most JDM wheel manufacturers tend to follow the JWL VIA handbook to the letter so they put 5x100 520kg and 5x114.3 690kg markings. I don't know if the wheel can only take 520 kg on 5x100 or they just followed the JWL guidlines in markings. Besides, in computing for the kg/f needed for wheel testing, there is a plus 20% safety factor from whatever is marked on the wheel. Sitten se kumma JWL-symboli. https://www.jwtc.jp/open/html/e/situmon1.html#a03 |
Kirjoittaja: | Sitruunaseppä [ 10.05.2015 09:00 ] |
Viestin otsikko: | Re: Jumpyyn alut |
Ei ollut ihan näin helppo nakki. Kokonaispainoja löysin tällaisia; MK1 2205, MK2 2,936 kg. Noi kun jakaa neljällä, saa 551 kg ja 734kg. Tuossa yhdet Alfan vanteet, vain 530kg. http://www.beckmeister.no/userfiles/Tec ... 1_1617.pdf |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |