Mistä alkaisin tutkimisen, 93 zx meinaa nykiä maantie ajossa, ja vähän on sellainen puhditonkin. 1,4 i koneella, on yksipiste ruisku ja katti löytyy. Vikavaloja ei pala, onkohan ominaisuus että käynnistäessä palaa jonkin aikaa, ehkä n 10 sek arviolta ja sammuu pois- lienee ihan normaalia tuo noinkin kauan palaminen, joku volvo tai mb mitä ajanut niin nopeemmin niissä on sammunut.
Auto kyllä käynnistyy kylmänä ja lämpinäkin ihan hyvin, ainut oire on tuo nykiminen ja vähän voimattomuus. Ilman putsari oli ok, tulpat melkein uudet on ja hyvät, niissä näyttää että kävisi laihalla seoksella. Samoin vähän aikaa sitten katastus päästöt oli kerralla ok, kuin uudessa autossa jota vähän ihmettelin että niinkin huippu arvot oli kaikki. Ajettu kuitenkin n 250 tkm jo, kone kyllä hyvä noin muutoin vieläkin. Tulpan johtoja mittailin ja yhden uusin, oli liikaa vastusta, muut vaikutti hyvältä, mutta eipä se yksikään silti mitään vaikuttanut.
Missä tuossa on esim ruiskun lämpö tunnistin jos se vaikka antaa vääriä arvoja ja laihalle vetää seokset? Tai onko jotain tyypillistä mitä pitää katsoa?
Mitä on ne kaksi venttiiliä siinä vänkärin puolen lokasuojassa kone pellin alla, tyhjäkäynnillä nakuttaa auki kiinni ainakin toinen niistä, kummasti putki menee niissä sillai että ovat peräkkäin samassa letkussa.
|