Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 käsijarrun suojus
ViestiLähetetty: 06.07.2015 15:29 

On taas se aika jollon käsijarruvaijerin suojus on jousijalan lenkin toimesta näköjään syöpynyt alustavsti rikki.
Onko kukaan kokeillut mitään lisäsuojauspatenttia rikkoutuneen kohdan päälle, kun ovatten vielä sen näköisiä että voisi yritään jotain tekohengitystä....

Itse ajattelin jotain sen suuntaista että ruuttaisi rikkoutuneesta kohdasta jotain pyöränlaakerirasvaa sisään ja asentaisi sopivasta muoviputkesta suojuksen rikkoutuneen kohdan päälle.

Onko tuhoon tuomittu ajatus?

Poissa

Viestin otsikko: Re: C5 käsijarrun suojus
ViestiLähetetty: 06.07.2015 15:56 

Ihan hyvä ajatus mutta vaijerin rasvaaminen käy helposti spray vaseliinilla.

Poissa

ViestiLähetetty: 06.07.2015 21:33 

Femmasta tiedä, mutta Xantussa mulla ja varmaan monella muulla on lähes koko pituudeltaan puutarhaletkua vaijerin suojana. Kyllä kestää.

Poissa

ViestiLähetetty: 07.07.2015 09:03 

On myös erittäin hyviä kokemuksia kutistemuovista. Kunhan on laatua: kaapelijatkokutistemuovivaippa. (Yksi merkki on: Raychem). Sen kokoista, että menisi vaijerin pään säätömuttereiden yli. On kestänyt vuosikausia, moitteetta. Jos vaijerissa on erillinen, alkuperäinen lisämuovivaippa, sen voisi ensin poistaa. Tai siirtää siitä pätkä rikkoutuneen kohdan päälle, jotta kutistemuovin liima ei kutistettaessa puristuisi itse vaijerin sisään.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]