Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Onko nestejousituksen jälkeistä elämää?
ViestiLähetetty: 13.07.2015 14:22 

Viestit: 21
http://www.iltalehti.fi/autot/2015070319975108_au.shtml


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Onko nestejousituksen jälkeistä elämää?
ViestiLähetetty: 13.07.2015 15:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2749
Paikkakunta: Koria
Ei ole. Maailmanloppu häämöttää siinä kohtaa, kun viimeinen nestejousitettu auto häviää maan päältä.... :cry: :( :oops: :lol:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Onko nestejousituksen jälkeistä elämää?
ViestiLähetetty: 13.07.2015 19:52 

Viestit: 1219
Paikkakunta: Ulvila
Ajattelen niin,että varastoin kaikki mahdolliset ja mahdottomat varaosat sekä xantiaan sekä femmaan tulevaisuuden varalle. Näin pääsee vielä lapsen lapsen lapsetkin nauttimaan hydekyydistä.
Jos joskus kuolisin, niin arkkunikin tulee olemaan hydraulijousitettu malli.

Täyttä typeryyttä esittää, että sama mukavuus voidaan saavuttaa myös muilla systeemeillä, tuo päälikkö ei ole oikein ymmärtänyt juttua hyde citikasta :x Uskon että seuraavatkin 100 vuotta vielä leiutaan hydrauli citikalla.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Onko nestejousituksen jälkeistä elämää?
ViestiLähetetty: 14.07.2015 00:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2749
Paikkakunta: Koria
idefix kirjoitti:
:x Uskon että seuraavatkin 100 vuotta vielä leiutaan hydrauli citikalla.

Vaikka ei enää uusilla...


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Onko nestejousituksen jälkeistä elämää?
ViestiLähetetty: 14.07.2015 08:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1929
Paikkakunta: Helsinki
XM-Hannu kirjoitti:
idefix kirjoitti:
:x Uskon että seuraavatkin 100 vuotta vielä leiutaan hydrauli citikalla.

Vaikka ei enää uusilla...

Tuskin enää hydellä, mutta joku muu systeemi varmasti tulee tilalle, kenties jopa tuo leijutekniikalla sillä 100v on todella pitkä aika jos ajatellaan miten tekniikka kehittyy. Nythän tuolla on jo tehty toimiva protokin, skeittilauta joka tosiaan leijuu magneettien avulla. Se tosin tarttee alustakseen metallia, mutta kuten sanoin kyseessä on vasta eka sovellus, ekat edes jotenkin toimivat kappaleet 8-)



Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Onko nestejousituksen jälkeistä elämää?
ViestiLähetetty: 16.07.2015 12:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1977
Paikkakunta: Espoo
Vieläkään ei muilla jousituksilla väistellä hirviä uusin km/h lukemin riippumatta auton hintaluokasta :twisted:



Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Onko nestejousituksen jälkeistä elämää?
ViestiLähetetty: 16.07.2015 23:20 

Viestit: 238
Paikkakunta: Tuusula
Eivät uskaltaneet olla erilaisia, siitähän se johtuu. Joustavarat lyhyiksi ja kumit mataliksi. Ei ihme jos ei eroa löydy rautajousisiin... ja jos tosiaan väittää, että rautajousilla ja aktiivisella iskuvaimennuksella saadaan edes karvalakkimallin hydraulialustan mukavuus, ei ole oikeasti ikinä edes ollut hydraulisitikan ratissa tai kyydissä. Ajaisivat vaikka CX:ää ja kommentoisivat sitten miten "VW:n DCC on yhtä hyvä ja sen saa tehtyä halvemmalla". Mutta, turhahan tässä on ruikuttaa. Eipähän tarvitse ostaa uutta sitikkaa tulevaisuudessakaan, vaikka taloudelliset edellytykset täyttyisivätkin.



GS Pallas -79
XM 2.0i Break -92
XM V6 Aut. -91
Xantia 2.0i Berline VSX Aut. -94
(Naisen) C3 1.4HDi -04
(Varalla) Saxo 1.4i -96
(Varaosa) XM TCT Break Aut. -98
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: